O noua activitate cu emblema âCalatorie Educativa in Lumea Satuluiâ, sponsorizata de Infomedia Pro, companie care de 15 ani dezvolta celebrul brand PitiClic, s-a desfasurat pe 9 februarie, in Bucuresti: la Muzeul de Istorie Naturalaâ Grigore Antipaâ si la Teatrul Ion Creanga.
Grupul de 60 de copii, provenit din satele Soldanu si Negoesti, a avut parte de o zi speciala, in care utilul s-a imbinat cu placutul, in mod armonios.
Arta, teatrul, cultura, istoria naturala, dar si voia buna imprimata pe o multitudine de fete de copil, luminoase si zambitoare, au caracterizat, in linii mari, excursia de sambata.
Vizita la Muzeul National de Istorie Naturala âGrigore Antipaâ s-a transformat intr-o âexpeditieâ, ce le-a satisfacut curiozitatea micutilor, in ceea ce priveste primele lor notiuni despre stiinta, istorie si biologie.
Spectacolul âPinocchioâ, pus in scena la Teatrul Ion Creanga, i-a bucurat nespus pe cei mici. Acesta a transpus in scena o viziune mai moderna a nemaipomenitelor intamplari prin care trece Pinocchio, mica marioneta, devenita, in cele din urma, om; spectacolul are ca sursa de inspiratie âAventurile lui Pinocchioâ, de Carlo Collodi, una din cele mai indragite carti scrise pentru copii.
In concluzie, copiii s-au intors acasa cu impresii si istorisiri frumoase, adunate dintr-o experienta plina de invataminte si amuzament.
Initiativa acestei excursii s-a creionat, a prins contur si, in final, a devenit realitate, prin sustinerea venita din partea Infomedia Pro (PitiClic).
Infomedia Pro (Piticlic) a raspuns pozitiv campaniei de sprijin, destinata copiilor de la sat - Campania "Adopta un sat". De asemenea, s-a implicat in numeroase activitati, cu scop educativ, in satele din judetul Calarasi, participand in mod activ la aceste evenimente si contribuind alaturi de noi la desfasurarea activitatilor.
Grupul de 60 de copii, provenit din satele Soldanu si Negoesti, a avut parte de o zi speciala, in care utilul s-a imbinat cu placutul, in mod armonios.
Arta, teatrul, cultura, istoria naturala, dar si voia buna imprimata pe o multitudine de fete de copil, luminoase si zambitoare, au caracterizat, in linii mari, excursia de sambata.
Vizita la Muzeul National de Istorie Naturala âGrigore Antipaâ s-a transformat intr-o âexpeditieâ, ce le-a satisfacut curiozitatea micutilor, in ceea ce priveste primele lor notiuni despre stiinta, istorie si biologie.
Spectacolul âPinocchioâ, pus in scena la Teatrul Ion Creanga, i-a bucurat nespus pe cei mici. Acesta a transpus in scena o viziune mai moderna a nemaipomenitelor intamplari prin care trece Pinocchio, mica marioneta, devenita, in cele din urma, om; spectacolul are ca sursa de inspiratie âAventurile lui Pinocchioâ, de Carlo Collodi, una din cele mai indragite carti scrise pentru copii.
In concluzie, copiii s-au intors acasa cu impresii si istorisiri frumoase, adunate dintr-o experienta plina de invataminte si amuzament.
Initiativa acestei excursii s-a creionat, a prins contur si, in final, a devenit realitate, prin sustinerea venita din partea Infomedia Pro (PitiClic).
Infomedia Pro (Piticlic) a raspuns pozitiv campaniei de sprijin, destinata copiilor de la sat - Campania "Adopta un sat". De asemenea, s-a implicat in numeroase activitati, cu scop educativ, in satele din judetul Calarasi, participand in mod activ la aceste evenimente si contribuind alaturi de noi la desfasurarea activitatilor.