Game, set și viitor! Turneul caritabil „Tenis pentru Fapte Bune”, organizat de Asociația The Social Incubator în parteneriat cu Eurosport și Warner Bros. Discovery, a adunat donații în valoare de 65.000 de euro. Fondurile vor fi alocate sprijinirii tinerilor din medii vulnerabile, în special a celor care ies din sistemul de protecție a copilului, să își continue studiile, să se integreze în societate și pe piața muncii, pentru a nu risca să ajungă în rețelele de trafic de persoane sau în alte contexte nefavorabile.
”Proiectele care au ca obiectiv educația și viitorul tinerilor sunt o prioritate pentru Warner Bros. Discovery în România, dar și la nivel regional. De aceea, Tenis pentru Fapte Bune este exemplul perfect în care putem promova sportul și, în același timp, să ajutăm comunitățile de tineri. Suntem alături de Asociația The Social Incubator de câțiva ani și ne bucură să vedem rezultate atât de frumoase. Mai presus de cei 65.000 de euro strânși la această ediție sunt toate activitățile care sunt acum posibile! Mii de tineri care vor putea să-și continue studiile, vor face sedințe de consiliere, vor avea acces la resurse pentru integrare. Ne bucurăm să fim parte din această poveste și sperăm ca din ce în ce mai mulți oameni să ni se alăture, pentru a contribui la platforma Sport for Good!”, spune Edina Constantinescu, Senior Director Marketing EMEA & International, Social Good la Warner Bros Discovery.
Cea de-a patra ediție a turneului „Tenis pentru Fapte Bune”, organizat sub egida Sport for Good, s-a desfășurat între 22 și 24 septembrie 2023, la Pescariu Sports&Spa din București. Evenimentul a fost deschis de jucătoarea profesionistă de tenis Mihaela „Miki” Buzărnescu, iar meciul demonstrativ a fost disputat de Raluca Olaru și Sore Mihalache, care au jucat la dublu contra echipei formate din Anghel Damian și Cornel Ilie. La deschiderea oficială au mai participat ambasadorii turneului: Ana Maria Brânză, Virgil Stănescu, Cosmin Cernat, Dragoș Suciu, Cristian Mîndru, Eli Neicuț.
Tabloul de concurs a reunit 100 jucători de tenis, care s-au întrecut în meciuri de simplu (feminin și masculin) și dublu. Aceștia au fost urmăriți și încurajați de peste 400 de spectatori, în cele trei zile de turneu.
Taxele de participare au reprezentat contribuția jucătorilor la viitorul și educația tinerilor din medii vulnerabile și se adaugă altor sponsorizări și donații dedicate turneului, care a adunat per total aproximativ 65.000 de euro. Fondurile adunate vor genera 4.500 de fapte bune care vor fi traduse în acțiuni concrete pentru sprijinirea tinerilor are se află în tranziția din sistemul de protecție a copilului către viața pe cont propriu, pentru continuarea studiilor, consiliere psihologică și vocațională și asigurarea de resurse necesare pentru integrarea în societate și pe piața muncii.
Marii câștigători ai acestei ediții sunt tinerii din programele Asociației The Social Incubator.
Câștigătorii de pe teren au fost:
Simplu feminin
Locul I: Daniela Schoppmeyer
Locul II: Alice Tientan Ling
Locul III: Florina Curcă
Simplu masculin
Locul I: Mihai Bădescu
Locul II: Mihai Bălașa
Locul III: Alexandru Gheorghe
Dublu masculin
Locul I: Cornel Teodorescu și Mihai Bădescu
Locul II: Dragos Suciu și Cristian Mîndru
Locul III: Robert Berti Ilie și Vlad Iliescu
Turneul caritabil „Tenis pentru Fapte Bune” s-a bucurat de susținerea unei echipe impresionante de ambasadori de fapte bune. Pe lângă cei care au fost pe teren la deschiderea oficială a turneului, faptele bune au fost susținute și de: Gabriela Ruse, Horia Tecău, Marius Manole, Cătălin Bordea, Aluziva, Cristian China Birta, Constantin Rudnițchi.
„Le mulțumim tuturor celor care au contribuit la realizarea acestui turneu al faptelor bune: jucătorilor, ambasadorilor de fapte bune, sponsorilor și echipei care au făcut posibilă a patra ediție a turneului. Comunitatea faptelor bune se extinde de la an la an și susține în acest fel cauza asociației. Tinerii de viitor din proiectele asociației au o șansă în plus la integrarea socio-profesională. Sperăm că ediția a patra Tenis pentru Fapte Bune a fost o experiență memorabilă pentru toți participanții”, a menționat Mihaela Bolohan, Director Executiv, Asociația The Social Incubator.
Eurosport și Warner Bros Discovery, Coca Cola HBC, Pescariu Sports&Spa, Decathlon, The Gallery, Tenis Club București au fost sponsori principali.
Alți sponsori au fost Servier, Mușat și Asociații, Global Vision, Filip & Company, Kultho Diamonds, HP, Brenntag, Mega Image
Susținători: Zen Sushi, Imod, ThaiCO Spa, Leonte Premii, Vanfruct, Virgin Radio, Fire Expert Support, Juridice.ro, Cadoul Special, Mark Gifts, Kafune, ViceCream, Diana’s Cake, RBC Medical , Sportya, Velocita, Crama de Matei, Paste Băneasa, Mark Gifts.
***
Despre Asociația The Social Incubator
Asociația The Social Incubator este o organizaţie nonguvernamentală, nonprofit, ȋnfiinţată ȋn 2014 pentru a veni ȋn sprijinul tinerilor din medii defavorizate din România, prin intervenții sociale directe, pragmatice și creative. Organizația oferă sprijin pentru integrarea socio-profesională a tinerilor instituționalizați: cursuri gratuite de pregătire profesională și stagii de practică, sprijin pentru găsirea unui loc de muncă legal și sprijin pentru găsirea unei locuințe subvenționate. De asemenea, asociația dezvoltă concepte și lansează proiecte sociale, care să faciliteze inserția profesională a persoanelor din medii defavorizate. În 9 ani de existență, impactul The Social Incubator constă în 50 de proiecte implementate în 38 de județe, peste 35.000 de tineri participanți la ateliere de dezvoltare personală și profesională și 2036 tineri susținuți în cadrul programului principal al asociației “Tineri de Viitor”, cu arii multiple de intervenție, la nivel național. https://asociatiasocialincubator.org/
Despre Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) este o companie lider mondial în media și divertisment, care creează și distribuie cel mai variat și complet portofoliu de conținut și branduri din televiziune, film și streaming. Compania Warner Bros. Discovery este prezentă în peste 220 de țări și teritorii, localizată în 50 de limbi străine și își propune să inspire, să informeze și să aducă divertisment audiențelor din toată lumea prin branduri și produse precum Discovery Channel, discovery+, CNN, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television, Warner Bros. Games, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies, Discovery en Español, Hogar de HGTV și altele. Mai multe informații sunt disponibile pe www.wbd.com.