Mai mult decât un festival, Rocanotherworld este o manifestare care a debutat în anul 2016 și l-a avut ca inspiratie pe Ioan Dan Niculescu („Roca”) — designer, călător, DJ, gurmand, antreprenor și deschizător de suflete. Spiritul festivalului s-a născut de la dorința de a oferi și a principiilor pe care acesta le-a îmbrățișat de-a lungul vieții: Fii curios! Fii diferit! Fii pentru alții!
Reprezentând un demers colectiv de a dărui și dorindu-și să crească atât nivelul de conștientizare a problemelor din societate, dar și implicarea comunității, festivalul va fi alături anul acesta de 500 de familii din mediile defavorizate care au nevoie de ajutor. Cu ajutorul Kaufland România, Rocanotherworld va asigura produse esențiale, atât alimentare, cât și de igienă sanitară și personal către familii din 4 sate din comuna Lungani.
Anul acesta, între 24 – 28 iunie, 15 artiști vor urca pe scena Rocanotherworld din zona de agrement Ciric din Iași, printre care: Luna Amară, Robin and the Backstabbers, Byron, The Mono Jacks, Argatu, Jurjak, EYEDROPS, Toulouse Lautrec și om la lună.
Biletul de participare la Rocanotherworld 2020 e unul solidar, iar achiziția acestuia susține artiștii care vor urca pe scena festivalului și care în anii trecuți au concertat pro bono pentru a fi alături de cauzele promovate de Rocanotherworld.
„Am învățat în toată această perioadă că, deși sunt multe nevoi, poți începe oricum și de oriunde pentru a rezolva măcar câteva dintre ele pentru că e important fiecare zâmbet a tuturor celor care au nevoie de tine. Deși s-au schimbat multe, valorile și încrederea noastră a rămas aceeași. Credem cu adevărat în spiritul #BeForOthers, necesar acum poate mai mult ca oricând, tocmai de aceea și în acest an, festivalul își va păstra latura caritabilă. De la an la an ne demonstrați că #împreună putem mai mult și mai bine. Ne înclinăm în fața inimilor voastre și vă simțim mai aproape ca oricând!”, spun organizatorii festivalului.
„Împărtășim valorile promovate de festivalul Rocanotherworld și ne bucurăm să le fim alături în acest an total aparte, care ne-a arătat că implicarea face diferența în viețile celor din jur. Sprijinim cauza pentru a duce puțină bucurie celor 500 de familii fără posibilități din județ”, a declarat Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.
Asociația Industrii Creative este organizator al festivalurilor Rocanotherworld și Classix din Iași, având drept scop revitalizarea culturală a orașului, angrenarea comunităților creative și implicarea în viața civilă a societății prin acțiuni care promovează spiritul proactiv, contributiv și participativ.
Facebook l Instagram
Partener: Kaufland România
Sponsori: Stalinskaya, Rose Mary, CGM, SCC.
Promo Partners: Ambra Sign, Wink.
Parteneri de ospitalitate: Bellaria, La Prânz, Ford, Casa de vinuri Cotnari, Vitamin Aqua, Aqua Carpatica.
Susținut de: Primăria Iași, Promotop, Bad unicorn, IPPU, Atelierul de film, Argo, Dots and Bits.
Parteneri media: Radio Guerrilla, Music Channel, Agerpres, Iqads & SMARK, Zile și Nopți, Infomusic, Iconcert, Un site de muzică, Viva FM.