Obiectivul cursului
Dezvoltarea de abilitati practice in vederea infiintarii/gestionarii de structuri de economie sociala, in special unitati protejate autorizate.
 
Cui se adreseaza?
Reprezentantilor ONG-urilor/institutiilor care au ca obiect de activitate integrarea socio-profesională a persoanelor din categorii defavorizate, in special persoane cu dizabilitati si care au infiintate structuri de economie sociala (ateliere de terapie ocupationala/ateliere protejate/unitati protejate) sau doresc sa dezvolte astfel de programe de economie sociala.
 
Mentionam ca pot participa reprezentantii ONG-urilor, institutiilor publice, unitatilor protejate din Romania, care nu au mai participat pana in prezent la activitati/cursuri similare derulate de catre Fundatia „Alaturi de Voi” Romania.  Selectia persoanelor admise la curs va fi realizata in functie de acest criteriu si de motivatia solicitantului.
 
Argumente pentru alegerea cursului nostru
# Oportunitatea de a cunoaste mai multe informatii despre conceptul de economie sociala, legislatie in domeniu, pasi in autorizarea ca unitate protejata;
# Pe parcursul cursului vor fi abordate teme precum: legislatia romaneasca in domeniul economiei sociale, procedurile de autorizare ale unei unitati protejate, managementul unei unitati protejate, managementul resurselor umane, marketing si vanzari, management financiar, prezentarea unor modele de afaceri sociale din Romania;
# Posibilitatea de a vizita si de a afla mai multe detalii despre activitatea unitatii protejate Util Deco, sectie interna in cadrul Fundatiei „Alaturi de Voi” Romania;
# Training in utilizarea serviciilor de informare, promovare si dezvoltare oferite prin intermediul site-lui www.ropes.ro 
# Acoperirea de catre organizatori a costurilor de participare (cazare, masa, pauze de cafea si suport de curs).
 
ATENTIE! Costurile de transport nu sunt acoperite de catre organizatori! Fiecare persoana selectata la curs va trebui sa isi acopere costurile legate de transport dus-intors localitatea de domiciliu-Iasi. 
 
Informatii organizatorice:
• Numarul de locuri disponibile – 20 de persoane/curs din toata tara
• Locul desfasurarii cursului – Iasi, Hotel Majestic http://www.hotel-majestic.ro/ 
• Cazarea se va realiza in camere single
• Termen limita de inscriere – 27 mai 2014, ora 16.00

Cum va inscrieti?
Completand formularul de AICI si expediindu-l pe adresa de mail manuela.iftimoaei@alaturidevoi.ro.
 
Ce documente trebuie sa prezentati la inceperea cursului? (in cazul in care veti fi selectati)
# Copie carte de identitate;
# Adeverinta de salariat - de la organizatia/ institutia la care lucrati - un exemplar in original (dupa modelul de AICI).
 
Cum veti sti ca ati fost selectat?
Pe data de 29 mai 2014 persoanele selectate vor primi un mail de confirmare. Va rugam sa va asigurati ca adresa de mail pe care o furnizati in formularul de inscriere este valida. 
 
Selectia participantilor se va realiza in limita locurilor disponibile si nu vor putea fi selectate mai mult de 2 persoane de la o singura organizatie/institutie pentru participarea la curs. In cazul in care mai mult de 2 persoane din cadrul aceleiasi organizatii/institutii solicita inscrierea la curs, organizatorii vor analiza in ce masura exista locuri disponibile, fara a afecta sansele de a beneficia de instruire ale altor organizatii eligibile/selectate.
 
Alte detalii suplimentare in legatura cu organizarea cursului pot fi obtinute la telefon 0757 110242 sau e-mail manuela.iftimoaei@alaturidevoi.ro, persoana de contact Manuela Iftimoaei, director programe/coordonator national proiect.