Startarium.ro oferă toate resursele necesare pentru lansarea și dezvoltarea unei afaceri. Plecând de la cei trei piloni ai proiectului - învățare, testare și finanțare - platforma pune la dispoziția utilizatorilor o întreagă listă de facilități, printre cele mai importante fiind:
- o librărie video, unde antreprenorii pot învăța de la experți despre cum se construiesc afaceri sustenabile, totul din diferite unghiuri: legislație și contractare, sales și marketing, resurse umane, finanțe și multe altele.
- interviuri inspiraționale cu o serie de antreprenori de succes precum Wargha Enayati- fondatorul rețelei private de sănătate Regina Maria, Dragoș Petrescu- fondatorul City Grill sau Mihai Pătrașcu- fondatorul evoMag.
- un laborator personal sub forma unui mediu de lucru și colaborare unde antreprenorii pot lucra la modelul afacerii lor împreună cu alți parteneri, colegi sau prieteni.
- articole și stiri din zona de business
- evenimente din zona de business care pot ajuta la dezvoltarea rețelei profesionale și creșterea afacerii.
- o zonă dedicată în care antreprenorii pot interacționa cu mentori și investitori, în care pot cere feedback pentru planul lor de afaceri sau pentru alte subiecte.
Lansarea proiectului marchează și startul înscrierilor pentru Startarium Pitch Day, un eveniment care își propune să devină un punct de referință în ecosistemul antreprenorial din România, oferindu-le celor mai bune startup-uri din România șansa de a concura pentru premii în bani în valoare totală de 100.000 Euro, cu marele premiu având valoarea de 70.000 Euro. Evenimentul va avea loc pe 23 noiembrie și se adresează startup-urilor care au cel puțin un an de funcționare și o vechime de maxim 3 ani. Înscrierile se fac pe Startarium.ro până la data de 4 noiembrie 2016.
“În România zilelor noastre a fi antreprenor este o aventură iar călătoria parcursă de acesta de la idee până la stadiul de lansare este presărată cu multe provocări, incertitudini, întrebări, temeri. După 4 ani de lucru cu peste 1,000 de antreprenori, credem că este important pentru un antreprenor să învețe continuu, să experimenteze și să își pună la punct finanțarea. Startarium s-a născut din dorința noastră de a oferi un spațiu în care înveți cum se construiesc afacerile, un loc în care ideile își găsesc drumul și susținătorii. Startarium face parte din viziunea Impact Hub România de a contribui la economia locală prin susținerea și creșterea unor noi generații de antreprenori la nivel național, iar pentru asta avem nevoie să le fim disponibili oriunde ar fi ei și oricând au nevoie.”, a declarat Vlad Craioveanu, CEO Impact Hub.
„La ING, ne place sa inovăm și să îi atragem în jurul nostru pe cei care își doresc, ca și noi, să facă lucrurile mai bine. Credem că societatea românească va fi puternic modelată de efortul oamenilor de acțiune, a acelor antreprenori care vor să aducă produse și servicii mai bune pentru clienții lor, pasionații și curajoșii care vor „mai bine” în jurul lor. Asta ne motivează să îi susținem cu toate resursele de timp, bani și capital uman pe care le avem la dispoziție. Sperăm ca Startarium, cu ajutorul partenerilor noștri și al comunității care se formează în jurul platformei, va deveni în scurt timp un punct de sprijin pentru acești antreprenori români.”, spune Cătălin Vasile, Director, Head Of Advisory Channels Management at ING Bank.
***
Despre Impact Hub România
Despre Impact Hub România
Impact Hub susține dezvoltarea antreprenorială a inițiativelor cu impact pozitiv în societate în cadrul unei comunități globale, oferind spații de lucru colaborative, programe de dezvoltare și incubare a afacerii, conferințe și evenimente, precum și opțiuni de finanțare prin crowdfunding. Prezentă în București din 2012 și în Cluj- Napoca din 2016, organizația face parte din rețeaua globală Impact Hub cu prezențe fizice în peste 70 de orașe de pe 5 continente.
Despre ING România
ING România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 34 milioane de clienţi individuali și companii din peste 40 de ţări. Înființată în 1994, ING România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. Misiunea ING este aceea de a-i susţine pe oameni să fie cu un pas înainte, în viaţă şi în afaceri.