ADC România organizeazǎ pe 14 decembrie ADC Focus on Impact, o sesiune de talk-uri inspiraţionale ce îşi propune sǎ ridice şi sǎ gǎseascǎ un rǎspuns la întrebarea: “Do we truly create for people?”. Invitaţii primei ediţii sunt: Anu Niemonen | Senior Creative | hasan & partners, Kris Hoet | FCB Global Head of Innovation & Happiness Co-Founder & Chief Innovation Officer şi Conn Bertish | CEO | Cancer Dojo, ex-creative director World Design Capital Cape Town, Saatchi & Saatchi SA şi JWT SA.
Conferinta ADC Focus on Impact are loc la Hanul Gabroveni, Str. Lipscani 86-88, cu începere de la ora 17:00. Evenimentul va avea 4 paneluri de discuţie:
# Relevance and Authenticity in Romanian Advertising
# An honest story of a purpose campaign where everything went wrong
# Happiness is the Ultimate Rebellion
# Creative Happy people are harder to kill
& After party de la 21:30 la Institute, The Café.
# Relevance and Authenticity in Romanian Advertising
# An honest story of a purpose campaign where everything went wrong
# Happiness is the Ultimate Rebellion
# Creative Happy people are harder to kill
& After party de la 21:30 la Institute, The Café.
Relevance and Authenticity in Romanian Advertising by ADC RO, în intervalul 17:00 – 18:00
Sesiunea de talk-uri se deschide cu panelul ADC*RO prezentat şi moderat de Adina Vlad - Managing Partner Unlock Market Research. Panelul va prezenta rezultatele studiului “Relevance and Authenticity in Romanian Advertising”, fǎcut de Unlock Research împreunǎ cu ADC România, studiu calitativ ce a vizat analiza impactului real pe care publicitatea o are asupra consumatorului, modul în care acesta relaţioneazǎ şi se identificǎ cu mesaje premiate din advertisingul românesc. Studiul a avut ca sursǎ şi Top 3 ADC, top ce valideazǎ lunǎ de lunǎ proiecte ale agenţiilor de publicitate. Adina Vlad va arǎta publicului un set de concluzii ale acestui studiu şi va discuta apoi, alǎturi de invitaţii sǎi, despre rolul publicitǎţii şi cum poate aceasta sǎ fie cât mai relevantǎ şi autenticǎ pentru audienţǎ.
Sesiunea de talk-uri se deschide cu panelul ADC*RO prezentat şi moderat de Adina Vlad - Managing Partner Unlock Market Research. Panelul va prezenta rezultatele studiului “Relevance and Authenticity in Romanian Advertising”, fǎcut de Unlock Research împreunǎ cu ADC România, studiu calitativ ce a vizat analiza impactului real pe care publicitatea o are asupra consumatorului, modul în care acesta relaţioneazǎ şi se identificǎ cu mesaje premiate din advertisingul românesc. Studiul a avut ca sursǎ şi Top 3 ADC, top ce valideazǎ lunǎ de lunǎ proiecte ale agenţiilor de publicitate. Adina Vlad va arǎta publicului un set de concluzii ale acestui studiu şi va discuta apoi, alǎturi de invitaţii sǎi, despre rolul publicitǎţii şi cum poate aceasta sǎ fie cât mai relevantǎ şi autenticǎ pentru audienţǎ.
Invitați în panel sunt: Adrian Docea | Founder Heraldist & Wondermarks, Alecsandra Roman | Head of Planning Jazz Communication, Costin Bogdan | Group Creative Director McCann Worldgroup România, Mihai Coliban | Creative Director | Innovation Curator | Visual Thinker | Architect | Not a Bot, Romulus Petcan | Group Creative Director Publicis Romania, Șerban Alexandrescu | Creative Director Headvertising.
An honest story of a purpose campaign where everything went wrong by Anu Niemonen, în intervalul 18:00 – 18:40
Anu Niemonen este Senior Creative la hasan & partners şi unul dintre cei mai premiați creativi din Finlanda, cu prezenţe numeroase la Cannes Lions, Clio Awards, Eurobest, ADC Awards și Epica, atât pe scenǎ cu proiecte câştigǎtoare, cât şi ca membru al juriului în toate aceste competiţii. În prezent Anu este şi cursantǎ la Berlin School of Creative Leadership. Ȋn cadrul ADC Focus on Impact, Anu va prezenta publicului un case study unic, al proiectul premiat cu ADCE Creative Distinction în 2018, premiu acordat unei campanii ce generează un profund impact social și cultural. Proiectul a plecat de la o statisticǎ îngrijorǎtoare: în fiecare an, 7 milioane de copile cu vârste sub 18 ani devin mame în țările în curs de dezvoltare.
Happiness is the Ultimate Rebellion by Kris Hoet, în intervalul 19:00 – 19:40
Kris Hoet conduce proiecte pe plan global, este co-fondator și Chief Innovation Officer la Happiness și Global Head of Innovation la FCB. Având atât experiența de client, cât și pe cea din agenție, reușește să aducă perspective unice de înțelegere a îmbinării dintre creativitate și tehnologie.
Kris este renumit atât ca speaker internaţional la conferinţe de marketing & advertising, cât și ca jurat al competițiilor de specialitate, ca Sharks și Cannes Lions. Susținător al programului TED Ads Worth Spreading și curator al All Gunns Blazing, o selecție a celor mai inovatoare lucrări de creație la nivel mondial în celebrul raport Gunn, el a curatoriat Festivalul ADCE de două ori și a fost mentor în programul european Creative Incubator al Pi School.
Creative Happy people are harder to kill by Conn Bertish, în intervalul 19:40 – 20:20
Numit „agent provocateur” de către mass media sud africană, Conn Bertish este unul dintre creativii de top ai Africii de Sud.
În prezent CEO al Cancer Dojo și fost Creative Director la World Design Capital Cape Town, Saatchi & Saatchi SA și JWT SA, este multiplu câștigător al competițiilor internaționale de publicitate, artist conceptual, supraviețuitor al cancerului, surfer pasionat și fondator al Cancer Dojo - o aplicaţie mobile ce combinǎ creativitatea, tehnologia şi medicina pentru a ajuta pacienţii sǎ dezvolte o mai bună rezistență în fața bolii și să fie „mai greu de ucis”.
Conn este un speaker cheie pe teme la intersecția dintre creativitate, tehnologie și capacitatea de refacere – pentru oameni și branduri.
Va susţine un talk despre puterea creativitǎţii de a schimba comportamente şi mentalitǎţi, atât de partea creatorului, cât şi de partea audienţei şi a consumatorului final.
Talk-ul Creative Happy people are harder to kill by Conn Bertish este susţinut de MedLife.
Conferința ADC Focus on Impact se va încheia cu o petrecere cu acces liber, la Institute, The Café - Str. Știrbei Vodă 104-106, cu începere de la ora 21:30. Muzica va fi asigurată de Institute, The Djs.
Parteneri ADC Focus on Impact:
Un proiect: ADC Romania
Organizat de: The Institute
Parteneri: UniCredit Bank Romania, MedLife, Unlock Market Research şi Graphic Front
***
ADC Focus este un nou proiect marca ADC România ce îşi propune sǎ aducǎ în faţa publicului speakeri români şi din strǎinǎtate recunoscuţi în domeniu, care sǎ ofere o perspectivǎ ineditǎ asupra temelor ce definesc şi înconjoarǎ întreg procesul creativ. Aceastǎ primǎ ediţie va avea focus pe impact şi pe relevanţa creativitǎţii în publicitate în faţa consumatorului.
Alături de ADC Focus, printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.