La finalul a 7 brief-uri rezolvate, au fost desemnați absolvenții care au obținut punctajul cel mai mare – Oana Oprea, Maria Vatamanu, Dragoș Bardă, Monica-Ana Casangiu, Irina Focșa, Alex Nedelcu, Cătălina Groza, Mirela-Gabriela Grinzeanu, Andreea Mihalache și Teodora Ștefan.
Pe lângă cele 10 portofolii premiate, tutorii au desemnat câștigători și pentru fiecare dintre principalele medii de comunicare. Astfel, s-au oferit premiile BEST OF RADIO, BEST OF OUTDOOR & AMBIENT și BEST OF CAMPANII INTEGRATE Oanei Oprea, BEST OF PROMO & ACTIVATION pentru Irina Focșa, BEST OF VIDEO pentru Monica-Ana Casangiu, BEST OF PRINT & PUBLISHING pentru Dragoș Bardă și BEST OF DIGITAL pentru Ioana Soroceanu.
Oana Oprea a obținut în plus și Bursa Ionuț Popescu. Ȋncepând din anul 2016, ȋn amintirea lui Ionuț Popescu, art director și fotograf, care și-a pierdut viața în urma incendiului de la Colectiv, ADC România a înființat o bursă în valoare de 500 euro care se oferă cursantului Școlii de Creativitate ADC*RO care se situează pe primul loc la finalul cursurilor.
Lista completă a absolvenților ediției a 10-a este: Ada Moisă, Andrei Kalman, Beatrice Smîntînică, Bianca Ioana Crăciunescu, Bianca Solymoși, Ciprian Odobescu, Cosmin Nicolae, Costin-Lucian Zisu, Cristina Bîlea, Cristina Gherasim, Diana Letzner, Diana Silion, Eduard Manolache, Ioana Soroceanu, Iulia Surianu, Larisa Andreea Vasile, Laura Iacob, Marius Gălbenușă, Mert Emin, Radu Nicolae Vladuț, Ramona Elena Rusănescu, Roxana Gabriela Jitaru, Sanda Luca, Silvian David, Sînziana Ioana Niculescu și Sorina Popescu.
Ioana Soroceanu a obținut, de asemenea, și premiul în valoare de 250 de euro din partea UniCredit Bank pentru rezolvarea briefului.
Pentru al treilea an consecutiv, Şcoala ADC a continuat modulul extra, Olimpiadul, cu scopul de a pregăti studenții pentru competiții naționale și internaționale, sub tutoratul lui Eugen Suman Executive Creative Director FriendsTBWA și Andrei Tripșa – Creative Partner Three. Trei proiecte din partea a trei echipe au mers anul acesta la Future Lions 2018. Acestea sunt: Andreea Mihalache & Irina Focșa, Laura Iacob, Ada Moisă, Cosmin Nicolae, Bianca Solymoși, Teodora Ștefan, Costin Zisu și Ciprian Odobescu & Sanda Luca.
Board-ul de tutori al ediției 2018 a fost format din: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripşa – Creative Partner Three, Cǎtǎlin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Borţun Brand Growers, Claudiu Dobriţǎ – Creative Director FCB Bucharest, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Ţurcanu – Creative Director Mercury360, Radu Pilat - Managing Partner Heist Industries, Simona Suman – Group Creative Director MRM Worldwide România, Şerban Alexandrescu – Creative Director Headvertising şi Ştefan Vasilachi – Creative Director DDB România.
Cursurile celei de-a 10-a ediție a Școlii ADC*RO au acoperit teme precum introducere în publicitate, strategie și concept, video, radio, print, outdoor, btl, online, innovative media și campanii integrate, au antrenat participanții pentru lucrul pe principalele medii de comunicare și au format reflexe pentru ca, la finalul școlii, absolvenții să poată implementa toate conceptele învățate.
Toate portofoliile absolvenților sunt urcate pe site-ul școlii, care funcționează de câțiva ani deja ca un motor de căutare util pentru agenții.
***
Școala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.
Art Directors Club Romania (ADC*RO) este o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate, punând în legătură profesioniștii din industria de comunicare vizuală din România.
The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Inițiază și organizează evenimente de 20 de ani și aduce împreună antreprenorii, profesioniștii și publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face, contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.