Asociația Nature Talks, alături de Grădina Botanică ”Dimitrie Brândză”, Capgemini, Alka Group, Fino și Philips Sonicare a lansat luni, 1 iulie, proiectul Școala de vară ECO Ediția a IV-a, un program gratuit de educație de mediu, care se adresează copiilor cu vârsta între 7-11 ani, din București.

 

Proiectul se află deja la a patra ediție și ne bucurăm să vedem că este atât de îndrăgit de copii. Pe lângă informațiile valoroase pe care le află de la trainerii Nature Talks, cei mici petrec timp în natură, într-un spațiu minunat. Nici în această ediție nu lipsesc surprizele și premiile eco-friendly pregătite cu drag de partenerii noștri. — Teodora Iacob, președinte Asociația Nature Talks 

 

Școala de vară ECO se desfășoară în luna iulie, la Grădina Botanică ”D.Brândză”. Timp de 5 săptămâni, peste 300 de copii din București vor afla cum pot să protejeze mediul zi de zi, prin gesturi mici, care fac diferența.

 

Înscrierile sunt GRATUITE și se pot face aici:  
www.naturetalks.ro/inscrieri/scoala-de-vara-eco

 

Parteneriatul cu Asociația Nature Talks vine ca urmare a preocupării noastre constante în ceea ce privește educația de mediu pentru copii. Urmărim dezvoltarea unor atitudini și valori precum curiozitatea, spiritul de observație și receptivitatea copiilor, respectul față de plante și de orice alte formă de viață, grija față de natură,  dar și preocuparea pentru un mod de hrănire sănătos. Ne bucurăm să găzduim astfel de ateliere interactive precum cele desfășurate în proiectul ”Școala de Vară ECO”. — Eugenia Niță - Dr. inginer horticultor, responsabil educație pentru mediu Grădina Botanică ”Dimitrie Brândză”

 

Colectarea separată a deșeurilor și lupta cu risipa alimentară, printre temele abordate
 
Un atelier de mediu are o durată de 70 de minute, iar pentru fiecare temă în parte trainerii Nature Talks au pregătit jocuri, machete și experimente, astfel încât atelierul să fie 

interactiv. În timpul cursului, copiii află lucruri noi despre colectarea separată a deșeurilor, reducerea risipei alimentare și consumul responsabil de apă. La final, plantează semințe de flori în ghivece biodegradabile, pe care le iau apoi acasă. 

Proiectul este susținut de Capgemini, în calitate de partener și Alka, Fino, Philips Sonicare în calitate de sponsori.

Scopul nostru, la nivel de companie, este dezvoltarea potențialului uman prin tehnologie, astfel încât să construim un viitor incluziv și durabil. Suntem convinși că acum este timpul să mobilizăm tehnologii de ultimă generație pentru a susține abilitatea și eforturile omului de a gestiona schimbările climatice pe care planeta le înfruntă în aceste momente. Suportul acordat inițiativei Școala de Vară ECO este un exemplu clar al angajamentului pe care Capgemini și-l asumă în acest sens. — Jerome Cadiou, Head of Market Unit Eastern Europe & Austria, Capgemini

 

Acest program gratuit, destinat copiilor cu vârste între 7 și 11 ani din București, ne permite să continuăm promovarea educației de mediu în rândul celor mici. Una dintre valorile fundamentale ale ALKA este aceea de a reuși împreună, iar protejarea mediului poate fi realizată doar prin efortul comun al tuturor. Știm cât de important este ca micuții să fie încurajați să învețe și să exploreze într-un mod distractiv și interactiv. De aceea, suntem foarte mândri de acest parteneriat fructuos, pentru că împreună ne dorim să inspirăm și să educăm tinerii să protejeze mediul, construind astfel un viitor sustenabil și sănătos pentru toți. —  reprezentanții Alka

 

Sustenabilitatea este o prioritate în societatea contemporană, dar conștientizarea sa rămâne o provocare pentru mulți. Sarantis România s-a angajat să participe în procesul de educare și implicare a comunităților locale în conservarea resurselor naturale. Astfel, prin participarea la cea de-a patra ediție a proiectului Școala de Vară ECO, ne concentrăm asupra acestui obiectiv. Acest program gratuit, adresat elevilor din ciclul primar și gimnazial, reflectă angajamentul nostru pentru un viitor sustenabil. Prin aceste inițiative, dorim să subliniem importanța protejării mediului și să contribuim activ la educația generațiilor viitoare. Brandul FINO completează aceste eforturi prin oferirea de materiale educative accesibile, promovând o înțelegere profundă a responsabilităților individuale în conservarea mediului.  — Adriana Ilioiu, Marketing Manager, Sarantis România.


E necesar să înțelegem încă de mici importanța îngrijirii orale și modul în care aceasta poate influența sănătatea și bunăstarea noastră generală. E o bucurie să facem parte din inițiative sociale care sprijină sănătatea mediului înconjurător, precum și sănătatea umană, prin obiceiuri  zilnice care se formează încă din copilărie. Dorința noastră este să împuternicim consumatorii să preia controlul asupra sănătății lor orale și le oferim încredere în cele mai bune produse de îngrijire! Pentru asta, Philips Sonicare este acum alături de Nature Talks și micii campioni din Școala de Vară Eco! – Alexandra Basica, Marketing Manager Oral Health Care, Philips Romania.


Participarea în proiect este GRATUITĂ și se face în urma înscrierii pe platforma Nature Talks:  www.naturetalks.ro/inscrieri/scoala-de-vara-eco