Au început înscrierile pentru Modulul Fundamentals of Marketing & Communication, Modulul Digital Marketing & Communication şi Modulul Strategic Marketing & Communication. Cele trei module de training intensiv sunt adresate profesioniştilor din marketing şi comunicare. Abordarea teoretică din cadrul cursurilor se îmbină cu practica şi cu studiul individual într-un complex program de pregătire profesională.
Modulul Digital Marketing & Communication se adresează mid managerilor şi seniorilor din marketing si comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea în mod strategic a digitalului în planurile de marketing și comunicare. Înscrierile se fac până la data de 16 septembrie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 23 septembrie 2016 – 28 ianuarie 2017.
Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau în curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu. Înscrierile se pot face până la data de 23 septembrie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 30 septembrie 2016 – 18 februarie 2017.
Modulul Strategic Marketing & Communication se adresează specialiştilor şi managerilor care au între 4 – 7 ani experienţă în marketing şi comunicare. Modulul va evidenţia rolul pe care îl are marketingul în strategia de business. Înscrierile se fac până la data de 30 septembrie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 14 octombrie 2016 – 25 februarie 2017.
“Școala pune accentul mai ales pe strategie, nu pe execuție. Execuțiile apar pentru a exemplifica lucruri, dar cursanții nu vor face vreo execuție. Școala este despre cum gândești, despre cum știi să ceri, despre cum știi să evaluezi ce este și ce nu este bun, despre cum știi să îți evaluezi publicul țintă și să îl înțelegi etc. În momentul în care ai o gândire strategică bună, ai șanse foarte mari ca execuția pe care o faci plecând de la acea strategie să fie bună.” – Bogdan Niţu, profesor Şcoala IAA.
Pentru detalii despre curicule, profesori şi taxe, accesaţi www.scoalaiaa.ro.
Pentru înscrieri şi calendarul detaliat al cursurilor, o puteţi contacta pe Laura Tampa, Director Executiv, Școala IAA, laura.tampa@iaa.ro sau pe Ruxandra Radu, Chapter Coordinator IAA România – ruxandra.radu@iaa.ro.
***
Şcoala IAA este prima structură de formaţie academică din România patronată de o organizaţie profesională, premiată la Congresul Mondial IAA cu distincţia de „Best Practice”, recunoscută şi acreditată de către IAA Educational Programs.
International Advertising Association (IAA) este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.