BursaBinelui.ro, platforma de donații fără comision inițiată de BCR în parteneriat cu Euplătesc.ro, a strâns de la începutul anului și până în prezent, peste 100.000 euro, bani obținuți în urma a peste 6.000 de donații.

Fondurile au ajuns către cele 741 de ONG-uri prezente pe platformă, asociații mici sau mari din toată țara și din domenii diferite de activitate. În medie, zilnic au fost realizate 19 donații pe platformă, iar suma medie a unei donații a fost de 79 de lei.

World Animal Veterinary Emissaries este ONG-ul care a strâns cele mai multe donații anul acesta pentru proiectele care vizează îngrijirea medicală pentru animalele fără stăpân. În top se află și Asociația Tiberius, care ajută copiii și tinerii instituționalizați, fiind urmată de Asociația Școala Mamei Junior, care este alături de tinerii părinți.

„Pentru mine, nu există un sentiment mai frumos decât atunci când văd că oamenii contribuie și lucrează împreună ca să-i ajute pe ceilalți. Empatia și bunătatea cred că sunt cele mai mari calități ale noastre și, datorită platformei Bursa Binelui, putem vedea și rezultatele concrete atunci când le manifestăm. Din 2012 și până astăzi, s-au strâns pe platformă aproape 1 milion de euro, bani care au ajuns integral la cei care au avut mai mare nevoie de ei. Este un bilanț încurajator pentru toată lumea care demonstrează, încă o dată, că orice faptă bună și orice sumă dăruită contează, oricât de mică ar putea părea”, spune Nicoleta Deliu Pașol, Director Comunicare BCR.

Pe lângă rolul de agregator al donațiilor, Bursa Binelui este și locul în care ONG-urile găsesc diferite resurse de care au nevoie și se pot implica în proiecte care să le dezvolte competențele. Cel mai recent exemplu este seria de webinarii „Învață cu Bursa Binelui”, unde au participat peste 100 de membri de la 75 de organizații înscrise pe platformă. Rolul acestor întâlniri online a fost să învețe asociațiile să comunice mai bine și să le ajute să atragă sponsori mai eficient.

Primul workshop a fost susținut de Alex Negrea - specialist social media, care le-a vorbit participanților despre strategii de social media potrivite organizațiilor, al doilea webinar a fost prezentat de Nicoleta Deliu Pașol – Director Comunicare BCR, pe tema „Cum convingi companiile să-ți susțină cauza”, iar ultimul workshop a fost „Storytelling pentru ONG-uri”, susținut de Laura Ionescu - autor, copywriter freelancer și trainer în comunicare.

BursaBinelui.ro, proiect inițiat de BCR, este singura platformă online din România, deschisă tuturor ONG-urilor, unde donațiile nu sunt comisionate. Anul acesta, platforma a sărbătorit 9 ani de existență și a înregistrat, de la înființare, peste 74.000 de donații în valoare de aproape 1 milion de euro. În prezent, 741 de ONG-uri sunt înscrise pe platformă. Donațiile continuă pe platforma www.bursabinelui.ro, unde cei care vor să susțină o cauză sunt invitați să doneze sau să se înscrie cu un proiect.

***
Banca Comercială Română (BCR)
, membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private și a băncilor de locuinţe. BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 18 centre de afaceri și 16 birouri mobile dedicate companiilor și 370 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de ATM-uri și mașini multifuncționale – aproape 1.800 de echipamente, aproximativ 11.400 POS-uri și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.