Cu un buget total de 25 de milioane de dolari, concursul de proiecte urmărește să sprijine organizațiile nonprofit care implementează proiecte inovatoare în domeniul securității alimentare, concepute pentru a stimula sănătatea fizică și financiară a comunităților defavorizate
Citi Foundation a anunțat astăzi lansarea primului său concurs global de proiecte în sprijinul organizațiilor nonprofit care dezvoltă soluții inovatoare pentru a îmbunătăți securitatea alimentară. Această competiție inaugurală va aloca un total de 25 milioane de dolari către 50 de organizații din întreaga lume pentru a sprijini lansarea sau accelerarea ideilor și proiectelor ce vizează sănătatea fizică și financiară a familiilor și comunităților cu venituri mici.
Cu 770 de milioane de oameni care suferă de o formă de malnutriție în întreaga lume, securitatea alimentară este una dintre cele mai importante crize globale de astăzi. Un studiu recent publicat de Citi Global Perspectives & Solutions (GPS) a calculat că impactul estimat al malnutriției asupra economiei globale ar putea fi de până la 3,5 trilioane de dolari pe an – sau aproape de 500 de dolari pentru fiecare individ de pe planetă. Printre cauzele malnutriției se numără prețurile record la alimente precum și alți factori macroeconomici care au condus la tulburări civile și strămutare globală.
„Prea multe familii din întreaga lume se confruntă cu provocarea zilnică de a nu ști când și de unde va veni următoarea lor masă”, a declarat Brandee McHale, președintele Citi Foundation și directorul diviziei Citi Community Investing and Development. „Înțelegem factorii economici care contribuie la această criză în continuă creștere, iar obiectivul acestui concurs de proiecte este de a sprijini organizațiile nonprofit care sunt pionieri în soluții scalabile și care generează schimbare pozitivă în comunitățile lor.”
Samir Karia, director general al Citi România, a completat: „Această nouă abordare pentru investițiile în comunitate ne va permite să răspundem mai rapid tendințelor societății, să avem un proces mai dinamic de acordare a granturilor și să completăm multiplele moduri în care Citi își folosește prezența globală pentru a stimula progresul economic și social. Încurajez organizațiile nonprofit eligibile din România să se înscrie cu proiecte în competiție și am încredere că vom vedea multe soluții locale viabile care să sprijine securitatea alimentară în țară și dincolo de granițele ei”.
Pentru această competiție, Citi Foundation va acorda prioritate proiectelor din patru zone de intervenție:
• Disponibilitate: sprijinirea eforturilor care facilitează accesul la hrană ieftină și sănătoasă pentru comunitățile cu venituri mici.
• Accesibilitate: îmbunătățirea accesibilității alimentelor prin eforturi de finanțare comunitară care ajută la reducerea poverii financiare asupra comunităților cu venituri mici.
• Aprovizionare: soluții ce adresează provocările din lanțul de aprovizionare cu alimente, conducând la beneficii pentru comunitate, cum ar fi crearea de noi locuri de muncă și mici afaceri.
• Reziliență: dezvoltarea de instrumente ce permit comunităților cu venituri mici să se pregătească mai eficient și să răspundă la perturbările securității alimentare în timpul crizelor.
„Criza securității alimentare este una dintre problemele cele mai urgente cu care se confruntă lumea noastră astăzi”, a declarat Liza Henshaw, președinte Global Citizen. „Având un parteneriat de peste 10 ani cu Citi, am văzut în mod direct impactul pozitiv al Citi Foundation, care a sprijinit comunități defavorizate să rupă cercul vicios al sărăciei. Această inițiativă globală va oferi finanțarea atât de necesară organizațiilor competente care se concentrează pe combaterea deficitului de alimente prin soluții inovatoare critice.”
Această primă competiție globală de proiecte continuă un istoric existent al Citi și al Citi Foundation în sprijinul securității alimentare:
• Din 2014, Citi și Citi Foundation au sprijinit organizația No Kid Hungry să ofere 300 de milioane de mese pentru copii care se confruntă cu foametea.
• Din 2017, voluntarii Citi au pregătit peste 1,7 milioane de mese în sprijiul organizației U.S. Hunger.
• În 2020, în perioada pandemiei, Citi Foundation a sprijinit eforturile rețelei globale FoodBanking în America Centrală și de Sud.
• În Asia, în 2020, Citi Foundation a sprijinit organizația civică Think City să colaboreze cu patru organizații comunitare din Malaezia pentru a furniza alimente și provizii medicale către populația vulnerabilă.
• Cel mai recent, în Europa, sprijinul financiar din partea Citi Foundation a ajutat Crown Agents International Development să achiziționeze și să furnizeze sprijin nutrițional pentru copiii prematuri din Ucraina, în mijlocul conflictului.
Data limită de înscriere a proiectelor este 22 martie 2023, ora 23:00 ora României. Pentru mai multe informații despre această oportunitate, inclusiv criteriile de eligibilitate și zonele geografice vizate, vă rugăm să accesați: www.citifoundation.com/challenge
***
Citi Foundation
Citi Foundation accelerează progresul economic și îmbunătățește calitatea vieții în comunitățile cu venituri mici din întreaga lume. Investim în eforturile care facilitează incluziunea financiară, catalizează oportunitățile de angajare pentru tineri și regândesc instrumente pentru construirea de comunități vibrante din punct de vedere economic. Abordarea „Mai mult decât Filantropie” a Citi Foundation valorifică experiența globală a Citi și a angajaților săi pentru a ne îndeplini misiunea și pentru a stimula leadership-ul de opinie și inovația. Pentru mai multe informații, vizitați www.citifoundation.com.
Cu 770 de milioane de oameni care suferă de o formă de malnutriție în întreaga lume, securitatea alimentară este una dintre cele mai importante crize globale de astăzi. Un studiu recent publicat de Citi Global Perspectives & Solutions (GPS) a calculat că impactul estimat al malnutriției asupra economiei globale ar putea fi de până la 3,5 trilioane de dolari pe an – sau aproape de 500 de dolari pentru fiecare individ de pe planetă. Printre cauzele malnutriției se numără prețurile record la alimente precum și alți factori macroeconomici care au condus la tulburări civile și strămutare globală.
„Prea multe familii din întreaga lume se confruntă cu provocarea zilnică de a nu ști când și de unde va veni următoarea lor masă”, a declarat Brandee McHale, președintele Citi Foundation și directorul diviziei Citi Community Investing and Development. „Înțelegem factorii economici care contribuie la această criză în continuă creștere, iar obiectivul acestui concurs de proiecte este de a sprijini organizațiile nonprofit care sunt pionieri în soluții scalabile și care generează schimbare pozitivă în comunitățile lor.”
Samir Karia, director general al Citi România, a completat: „Această nouă abordare pentru investițiile în comunitate ne va permite să răspundem mai rapid tendințelor societății, să avem un proces mai dinamic de acordare a granturilor și să completăm multiplele moduri în care Citi își folosește prezența globală pentru a stimula progresul economic și social. Încurajez organizațiile nonprofit eligibile din România să se înscrie cu proiecte în competiție și am încredere că vom vedea multe soluții locale viabile care să sprijine securitatea alimentară în țară și dincolo de granițele ei”.
Pentru această competiție, Citi Foundation va acorda prioritate proiectelor din patru zone de intervenție:
• Disponibilitate: sprijinirea eforturilor care facilitează accesul la hrană ieftină și sănătoasă pentru comunitățile cu venituri mici.
• Accesibilitate: îmbunătățirea accesibilității alimentelor prin eforturi de finanțare comunitară care ajută la reducerea poverii financiare asupra comunităților cu venituri mici.
• Aprovizionare: soluții ce adresează provocările din lanțul de aprovizionare cu alimente, conducând la beneficii pentru comunitate, cum ar fi crearea de noi locuri de muncă și mici afaceri.
• Reziliență: dezvoltarea de instrumente ce permit comunităților cu venituri mici să se pregătească mai eficient și să răspundă la perturbările securității alimentare în timpul crizelor.
„Criza securității alimentare este una dintre problemele cele mai urgente cu care se confruntă lumea noastră astăzi”, a declarat Liza Henshaw, președinte Global Citizen. „Având un parteneriat de peste 10 ani cu Citi, am văzut în mod direct impactul pozitiv al Citi Foundation, care a sprijinit comunități defavorizate să rupă cercul vicios al sărăciei. Această inițiativă globală va oferi finanțarea atât de necesară organizațiilor competente care se concentrează pe combaterea deficitului de alimente prin soluții inovatoare critice.”
Această primă competiție globală de proiecte continuă un istoric existent al Citi și al Citi Foundation în sprijinul securității alimentare:
• Din 2014, Citi și Citi Foundation au sprijinit organizația No Kid Hungry să ofere 300 de milioane de mese pentru copii care se confruntă cu foametea.
• Din 2017, voluntarii Citi au pregătit peste 1,7 milioane de mese în sprijiul organizației U.S. Hunger.
• În 2020, în perioada pandemiei, Citi Foundation a sprijinit eforturile rețelei globale FoodBanking în America Centrală și de Sud.
• În Asia, în 2020, Citi Foundation a sprijinit organizația civică Think City să colaboreze cu patru organizații comunitare din Malaezia pentru a furniza alimente și provizii medicale către populația vulnerabilă.
• Cel mai recent, în Europa, sprijinul financiar din partea Citi Foundation a ajutat Crown Agents International Development să achiziționeze și să furnizeze sprijin nutrițional pentru copiii prematuri din Ucraina, în mijlocul conflictului.
Data limită de înscriere a proiectelor este 22 martie 2023, ora 23:00 ora României. Pentru mai multe informații despre această oportunitate, inclusiv criteriile de eligibilitate și zonele geografice vizate, vă rugăm să accesați: www.citifoundation.com/challenge
***
Citi Foundation
Citi Foundation accelerează progresul economic și îmbunătățește calitatea vieții în comunitățile cu venituri mici din întreaga lume. Investim în eforturile care facilitează incluziunea financiară, catalizează oportunitățile de angajare pentru tineri și regândesc instrumente pentru construirea de comunități vibrante din punct de vedere economic. Abordarea „Mai mult decât Filantropie” a Citi Foundation valorifică experiența globală a Citi și a angajaților săi pentru a ne îndeplini misiunea și pentru a stimula leadership-ul de opinie și inovația. Pentru mai multe informații, vizitați www.citifoundation.com.