COVID-19 scoate în evidență o dată în plus nevoia de solidaritate. Una dintre soluțiile pe care le propune PROFI este „Cutia de donațiii”, inițiativă civică prin care îi invită pe cei care vor să-și ajute semenii să doneze produse de care cei mai puțin norocoși au mare nevoie și pe care să le poată lua pur și simplu.
“Cu sloganul Dar din dar se face bine! ne invităm clienții cu suflet mare să se gândească la cei fără resurse și să îi ajute lăsându-le ceea ce poate le prisoseste dintre produsele pe care le tocmai le-au cumpărat din magazin”, a declarat Pawel Musial, directorul general al rețelei PROFI. “Continuând misiunea întregului nostru angajament de responsabilitate socială, ne așteptăm ca și această inițiativă să inspire comunitățile din jurul magazinelor PROFI să se implice în mai mare măsură într-un spirit de întrajutorare.”
Mesaje plasate pe cutiile de donații în curs de instalare invită clienții să lase în acel loc câte unul sau mai multe dintre produsele pe care tocmai le-au cumpărat. Din ceea ce oamenii cu suflet mare depun aici se poate autoservi oricine se consideră într-o situație defavorizată sau de vulnerabilitate și în fapt se află în imposibilitatea de a-și procura astfel de produse.
Campania se desfășoară pe o perioadă nedeterminată. În prezent, cutiile de donații sunt amplasate în 207 magazine din întreaga țară, iar lista lor și regulamentul campaniei se regăsesc AICI.
Cu peste 1200 de magazine care funcționează în mai mult de 570 localități și cu peste 20.000 de angajați, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România.