Mega Image continuă și anul acesta implicarea în susținerea unei cauze extrem de importante în acest moment: nevoia de sânge. Astfel, compania își reafirmă angajamentul de a contribui la creșterea nivelului de awareness al populației cu privire la nevoia acută de sânge pentru transfuzii. Mega Image aniversează, cu această ocazie, și cel de-al treilea an de implicare activă în campanii de comunicare dedicate acestei cauze. 
 
Mega Image a intrat pe traseul donatorului de sânge în 2017, pentru care s-a implicat prin campanii de informare și proiecte concrete: de la activități de donare de sânge în rândul angajaților, campanii de comunicare în magazine, susținerea donatorilor cu produse sănătoase și amplasarea unor colecte mobile organizate în zona magazinelor din București, Cluj și Timișoara, și până la donații către centrele de transfuzii din țară, pentru modernizare și investiții în optimizarea procesului de recoltare și prelucrare a sângelui. 
 
În plus, Mega Image marchează Ziua Mondială a Donatorului de Sânge și printr-o nouă sponsorizare cu aparatura medicală necesară donării de sânge. Sponsorizarea, în valoare de 60.000 de euro, va merge  către mai multe centre de transfuzie din țară: București, Ploiești, Constanța și Cluj, după ce anul trecut compania a susținut eforturile asigurării unor stocuri permanente de sânge printr-o primă donație de echipamente medicale în valoare de 60.000 euro.
 
Suplimentar, de Ziua Mondială a Donatorului de Sânge, toți donatorii de sânge din București, Brașov, Cluj, Constanța, Ploiești și Timisoara vor primi, din partea Mega Image, un pachet cu produse alimentare pentru a-și reface rapid energia la Centrul de Transfuzie Sanguină. 
 
„Ne implicăm și vrem să facem bine acolo unde contează. Știm că este nevoie permanentă de sânge, știm cât de importantă este donarea de sânge, și ne-am propus să o susținem printr-un angajament pe termen lung, care face parte din obiectivul nostru de a fi cât mai aproape de comunitățile din care facem parte, acolo unde au nevoie. Am început acest demers în urmă cu trei ani și vrem să le mulțumim colegilor, clienților și tuturor celor care ni s-au alăturat deja. Astăzi, sărbătorim împreună această zi dedicată Donatorului de Sânge și vom continua să ne implicăm pentru a face cu adevărat o schimbare,” afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.
 

„Sângele este un țesut viu, care nu se poate cumpăra, el poate fi obținut doar prin bunăvoința donatorilor. În prezent, România se confruntă cu un număr mic și în continuă scădere de donatori, în ciuda campaniilor de conștientizare de până acum. Este important să ne implicăm în număr cât mai mare în astfel de cauze, pentru a asigura necesarul de sânge din spitale și a putea salva cât mai multe vieți. Ne bucurăm să avem susținerea Mega Image în demersul de conștientizare a acestei cauze. Echipamentele sponsorizate prin donație au fost extrem de importante deoarece ne-au permis recoltarea sângelui cu echipamente moderne, efectuarea în condiții optime a controlului de calitate a componentelor sanguine, iar sponsorizarea de anul acesta ne permite, de asemenea, păstrarea în condiții optime a trombocitelor, stocarea sângelui în echipamente noi, cu monitorizarea temperaturii, contribuind la modernizarea activității noastre”
, spune Doina Goșa, Director Centrul de Transfuzie Sanguină București.

În fiecare an, la data de 14 iunie se celebrează, în întreaga lume, Ziua Mondială a Donatorului de Sânge, în semn de mulțumire pentru donatorii de sânge care salvează milioane de vieți prin gestul lor voluntar. În Romania, doar 2% dintre locuitori donează sânge într-un an, faţă de media de 10% în Uniunea Europeană, astfel că 1 din 3 români nu beneficiază de transfuzii de sânge atunci când este nevoie. 
Implicarea Mega Image în această cauză va continua și în perioada următoare, prin campanii dedicate conștientizării acestui demers, dar și cu colecte mobile în apropierea magazinelor Mega Image.
 
***
Despre Mega Image
Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 697 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image îşi propune să ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.