Domestos a răspuns apelului Crucii Roșii Române, organizație umanitară cu expertiză în prevenirea și combaterea îmbolnăvirilor, cu o donație de produse de dezinfecție, igienă și igienizare, în valoare de peste 70,000 euro. Donația vine în susținerea campaniei naționale de informare și conștientizare a populației pentru limitarea răspândirii pe teritoriul României a noului COVID-19, realizată în parteneriat cu Guvernul României și cu celelalte instituții ale statului implicate.
Produsele sunt distribuite în tranșe săptămânale. Prima tranșă a conținut 5,000 de bucăți Domestos dezinfectant pe bază de clor, 5,000 de bucăți spray dezinfectant universal și 5,000 de săpunuri Dove. În următoarele 4 săptămâni vor fi donate produse Domestos, în sticle de 0,75l și de 1,25l.
Toate produsele donate sunt distribuite de Crucea Roșie Română către persoanele fără aparținători, aflate în autoizolare sau izolare la domiciliu, în centre de plasament sau cămine pentru bătrâni, precum și familiilor nevoiașe din zonele cele mai expuse la răspândirea virusului COVID-19, precum localitățile de frontieră.
“În această perioadă, suntem cu toții mai conștienți de nevoia unei igiene corespunzătoare și ne bucurăm că, împreună cu Crucea Roșie Română, putem ajuta la menținerea igienei pentru a proteja sănătatea populației. Știm de la medici că prevenția este esențială, așa că spălatul pe mâini și dezinfectarea suprafețelor trebuie să devină un obicei. Acesta este un crez pe care îl promovăm zi de zi prin campania «Domestos susține igiena în școli», prin care construim sau renovăm grupuri sanitare și oferim produse de dezinfecție”, a declarat Camelia Pop, Brand Manager Domestos & Savo Unilever South Central Europe.
“Avem convingerea că, prin promovarea măsurilor corecte de igienă, oamenii vor fi mai atenți și mai responsabili atât cu ei înșiși, cât și cu cei din jurul lor. Încercăm totodată să oferim, acolo unde este nevoie, și materialele care să ajute să se pună în aplicare măsurile de igienă și de protecție”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general al Crucii Roșii Române.
Până acum, 20,000 de produse au ajuns la beneficiarii din întreaga țară, iar livrarea tranșelor următoare, însumând 15,000 de produse, va continua până pe 7 aprilie.
***
Despre Unilever South Central Europe
Despre Unilever South Central Europe
Unilever urmărește crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine și să ia ce e mai bun din viață, cu branduri și servicii care sunt benefice atât pentru consumatorii noștri, cât și pentru alți oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piața bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. Prin campania „Domestos susține igiena în școli” ne propunem să contribuim la îmbunătățirea condițiilor de igienă din școlile din România, dar și la creșterea nivelului de conștientizare a importanței igienei în rândul populației.
Despre Crucea Roșie Română
Societatea Națională de Cruce Roșie din România este o organizație umanitară, membră a Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semilună Roșie, auxiliară a autorității publice și abilitată prin lege să vină în sprijinul persoanelor vulnerabile. Întreaga sa activitate se desfășoară în scopul alinării suferințelor persoanelor aflate în situații de risc fără nicio deosebire în ceea ce privește naționalitatea, rasa, religia, vârsta, sexul, apartenența militară, socială sau politică. Crucea Roșie Română este prezentă la nivel național cu 47 de filiale teritoriale și peste 7,000 de voluntari care se implică activ în acțiunile sale.