Fondurile vor fi folosite în cadrul programului de închidere a orfelinatelor desfășurat de Fundație. În luna iunie, Hope and Homes for Children și JYSK România, partener strategic al Fundației, au desfășurat campania „Am nevoie de tine” pentru a atrage atenția asupra nevoii de a închide orfelinatele și de a oferi copiilor din ele o copilărie mai bună, așa cum merită, dar și în scopul încurajării donațiilor prin SMS care să susțină activitatea Fundației. În continuarea campaniei, care a avut ca rezultat principal dublarea numărului de donații prin SMS pentru Hope and Homes for Children, JYSK România va dona 75.000 euro, fonduri care vor fi direcționate spre programul de închidere a instituțiilor de tip vechi (orfelinate) și dezvoltarea caselor de tip familial pentru copiii care părăsesc orfelinatele. 
 
Inițiativa campaniei „Am nevoie de tine” i-a aparținut lui Alex Bratu, Country Manager pentru JYSK România și Bulgaria și membru în cadrul Board-ului Hope and Homes for Children. Alex Bratu a compus și scris versurile unui cântec dedicat copiilor din orfelinate – „Am nevoie de tine”, prin intermediul căruia, el și alți 10 artiști, reuniți sub numele „Friends of Hope and Homes” au îndemnat la fapte bune în luna iunie – o donație de 2 euro / lună prin SMS în beneficiul Fundației Hope and Homes for Children. Pentru fiecare donație de 2 euro efectuată prin SMS în această perioadă, JYSK România a donat alți 2 euro.  
 
Campania, desfășurată pe întreaga durată a lunii iunie, a avut peste un milion de vizualizări ale videoclipului pe YouTube, în urma cărora s-a înregistrat o dublare a donațiilor prin SMS pentru Hope and Homes for Children. În continuarea campaniei, JYSK România va dona 75.000 de euro Fundației Hope and Homes for Children, fonduri ce vor fi folosite în programul de închidere a orfelinatelor din România în perioada iulie 2019 – iunie  2020. JYSK România este partener strategic al Fundației Hope and Homes for Children începând cu anul 2017 și susține programul de închidere a orfelinatelor prin dotarea cu mobilier și accesorii a caselor de tip familial dezvoltate de Fundație. 
 
„Mă bucur că mesajul campaniei a ajuns la atât de multă lume și că, astfel, am reușit să facem mai cunoscută activitatea Hope and Homes for Children și să strângem mai mulți donatori. Le mulțumesc artiștilor care au acceptat invitația de a cânta piesa «Am nevoie de tine» și care au făcut posibilă această campanie. Pentru mulți dintre ei, activitatea Hope and Homes era deja cunoscută, la fel și situația copiilor din orfelinate. Campania s-a încheiat, însă parteneriatul nostru cu Hope and Homes continuă pentru cel de-al treilea an, în care se vor ridica noi case de tip familial, în care mai mulți copii vor părăsi instituțiile de tip vechi și se vor muta într-un mediu mai plăcut. Sperăm că tot mai mulți oameni se vor alătura susținătorilor Hope and Homes for Children și vor deveni donatori pentru a sprijini închiderea orfelinatelor și pentru a oferi o copilărie copiilor instituționalizați.”, a spus Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.
 
Artiștii care au răspuns afirmativ invitației lui Alex Bratu, devenind astfel vocea copiilor din orfelinate, au fost Alexandra Ungureanu, Alexandra-Maria Hojda, Ligia Hojda, Flavia Hojda, Laura Mihăilă, 1Q Sapro, Adrian Mariaș (aka Geagea), Pavel Ulici, Marius Popa și Andrei Neagu. Orchestrația și aranjamentul muzical au fost realizate de Adrian Tăbăcaru.
 
„Când partenerii noștri ne surprind cu idei care depășesc o finanțare propriu-zisă, știm că avem alături nu doar o companie cu o viziune similară cu a noastră, dar, mai ales, un prieten. Când acest prieten face efortul de a compune muzica și versurile pentru un cântec prin care se face portavocea beneficiarilor noștri (piesa «Am nevoie de tine») și strânge un grup de artiști generoși pe care îi reunește sub numele «Friends of Hope and Homes», știi că te afli în compania selectă a oamenilor care nu doar vorbesc, ci fac ca lucrurile bune să prindă viață. Efortul personal al lui Alex Bratu și al companiei pe care o reprezintă spune multe despre implicarea lor dincolo de o donație în bani. Le mulțumim lor și artiștilor care au susținut cu generozitate acest proiect care a avut ca rezultat dublarea donațiilor prin SMS pentru Hope and Homes for Children, dar și un videoclip de succes, cu un mesaj foarte puternic – și copiii din centrele de plasament au dreptul la copilărie.”, a declarat Robert Ion, director de fundraising, Hope and Homes for Children.
 
***
Despre Hope and Homes for Children România
Hope and Homes for Children activează în România din 1998, timp în care a contribuit în mod direct sau indirect la închiderea a 57 de instituții de tip vechi (orfelinate), în timp ce alte 10 sunt în curs de închidere. Prin serviciile dezvoltate de Hope and Homes for Children, copiii trec de la îngrijirea în instituţii-mamut în care nu beneficiază de atenţie şi afecţiune individuală, la sisteme bazate pe conceptul familial, printre care și case de tip familial, care le permit o viaţă apropiată de normalitate. Prin eforturile Fundației şi ale partenerilor săi, au fost dezvoltate 105 case de tip familial, 5.810 copii au fost scoși din orfelinate, iar alți 457 urmează să părăsească orfelinatele în curs de închidere.
 
În același timp, Fundația activează intens în prevenirea separării copilului de familie, intervenind cu mijloacele necesare pentru susţinerea familiilor în care riscul de abandon al copiilor este ridicat. Astfel, 31.580 de copii au fost salvaţi de la ruperea de familie, 1.168 tineri au fost sprijiniţi pentru o viaţă independentă, 1.964 de copii au fost primiţi în centrele de zi, iar 930 în regim de urgență. 8.998 de membri de personal din sistemul de protecţie al copilului au fost instruiţi de Hope and Homes for Children. Până în acest moment, 54.974 de copii au beneficiat de serviciile Hope and Homes for Children România, al cărei obiectiv este ca până în 2026 să fie eliminată instituţionalizarea copiilor în țara noastră. Mai multe informații la www.hopeandhomes.ro.

Despre JYSK
JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 4 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în 50 de țări și numără un total peste 23.000 de angajați și peste 2700 de magazine. Deținut de danezul Lars Larsen, JYSK a inaugurat primul magazin pe data de 2 aprilie 1979 în Danemarca, în orașul Aarhus, al doilea cel mai mare din țară. Cinci ani mai târziu, compania s-a extins dincolo de granițele țării odată cu deschiderea unui magazin în Germania. JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea.