PepsiCo România, unul dintre liderii industrei de produse alimentare și băuturi răcoritoare, și Fundația PepsiCo susțin comunitățile afectate de criza COVID-19 prin donații în valoare totală de 436.000 de dolari. Șapte organizații non-guvernamentale din România, care derulează proiecte umanitare, vor beneficia de aceste fonduri și produse.
Astfel, PepsiCo România donează 136.000 de dolari către organizațiile non-profit Crucea Roșie, Asociația Adi Hădean și către inițiativa lansată de HORA (Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România) sub formă de bani, băuturi răcoritoare și produse alimentare.
În același timp, Fundația PepsiCo donează 300.000 de dolari către Crucea Roșie, Asociația Adi Hădean și alte patru ONG-uri, ce urmează a fi anunțate în perioada următoare. Donațiile au ca scop principal sprijinirea categoriilor sociale vulnerabile, prin oferirea de hrană caldă și suport medical, venind în același timp și în sprijinul cadrelor medicale aflate în prima linie.
„Este foarte important pentru noi să susținem eforturile societății de a limita efectele generate de situația dificilă în care ne aflăm cu toții. PepsiCo respectă angajamentul global de a contribui cu hrană caldă și sprijin social, considerând că este un pas firesc pentru susținerea comunităților în care ne desfășurăm activitatea. Vrem să oferim ajutor persoanelor aflate în izolare si carantină, celor aflate în dificultate și mai ales personalului medical. Ne bucurăm că împreună cu Fundația PepsiCo putem fi alături de cei mai afectați de efectele situației actuale”, a declarat Adrian Lăcătuș, GM Commercial Senior Director PepsiCo pentru regiunea Balcanii de Est.
Programele susținute cu ajutorul Fundației PepsiCo au peste 40.000 de beneficiari direcți.
Prin intermediul Solidar Social, Asociația Adi Hădean devine cantină umanitară pe perioada urgenței sanitare declanșate de pandemie. PepsiCo va contribui la distribuirea a 1.200 de mese calde zilnic pe o perioadă de o lună, grupurilor vulnerabile din spitale, școli și centre comunitare, la nivel național. Astfel, Asociația Adi Hădean va primi o donație totală de 105.000 de dolari, dintre care 60.000 de dolari pentru mese calde și 45.000 de dolari sub formă de produse.
Totodată, PepsiCo România va dona 29.000 de dolari, dintre care 25.000 în numerar și 4.000 sub formă de băuturi către Masa Bunătății, o inițiativă lansată de HORA ce își propune să creeze un lanț al faptelor bune. Fondurile vor fi direcționate celor 16 restaurante partenere HORA, care vor pregăti și livra mese calde cadrelor medicale de la mai multe spitale din București și persoanelor fără adăpost din Sectorul 3.
Proiectul România Salvează România, lansat de Crucea Roșie, va primi 50.000 de dolari de la Fundația PepsiCo, pentru achiziția de materiale medicale necesare pentru minimum 1.000 de cadre medicale.
PepsiCo România a acționat încă de la primele semne ale crizei sanitare, donând produse pentru 11 spitale din țară, prin propriile canale de distribuție.
***
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 67 miliarde dolari venit net în 2019, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 23 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.
Despre Fundația PepsiCo
Înființată în 1962, Fundația PepsiCo este divizia filantropică a companiei PepsiCo, ce colaborează cu organizațiile non-profit în scopul dezvoltării de soluții inovatoare, pentru problemele comunităților defavorizate din întreaga lume. În România, fundația s-a implicat în proiecte prin care a sprijinit comunitățile vulnerabile.