Suma este cu 10% mai mare decat cea stransa in aceeasi perioada a anului precedent. Cu banii colectati, fundatia va putea oferi 5850 de vizite la domiciliu pentru pacientii care sufera de boli incurabile, 3000 de zile de internare in unitatile cu paturi din Bucuresti si Brasov si 4000 de participari in centrele de zi.
Campania de promovare a facilitatii fiscale care da posibilitatea companiilor sa directioneze catre un ONG pana la 20% din impozitul pe profit a fost derulata de HOSPICE Casa Sperantei pe parcursul lunilor noiembrie si decembrie si a beneficiat de sustinerea unor importante institutii de presa din Romania.
In total, 274 de companii, cu 46% mai multe decat in anul anterior, au ales fie alaturi de copiii si adultii care sufera de o boala incurabila, sprijinind HOSPICE printr-un contract de sponsorizare.
Cu banii colectati in aceasta campanie, HOSPICE Casa Sperantei va putea oferi 5850 de vizite la domiciliu pentru pacientii afectati de un diagnostic necrutator, 3000 de zile de internare in unitatile cu paturi din Bucuresti si Brasov si 4000 de participari in centrele de zi.
HOSPICE Casa Sperantei le multumeste inca o data companiilor care au ales anul trecut sa directioneze pana la 20% din impozitul pe profit pentru ingrijirea bolnavilor incurabili. Lista completa a companiilor poate fi gasita pe pagina de campanie, la adresa 20.hospice.ro.
Campania a beneficiat de sustinerea a patru posturi nationale de televiziune (TVR, Pro TV, B1 TV, Prima TV), a postului de radio Europa FM, precum si a revistelor si ziarelor Business Review, Magazinul Progresiv, HRB Expert, Puterea, Piata, Forbes Romania, Revista CARIERE, Capital si Evenimentul Zilei. De asemenea, am fost sustinuti de Vision Media Plus, BIGPRINT, Fotograful Tau, precum si de camerele de comert si industrie Brasov, Covasna, Bucuresti, Prahova si de Camera Franceza de Comert si Industrie in Romania.
Pe 25 noiembrie 2015 HOSPICE a organizat o conferinta de presa in parteneriat cu EY Romania si cu Asociatia pentru Relatii Comunitare. Cele trei organizatii au pornit astfel un demers de informare a publicului cu privire la potentialul oferit de sumele care pot fi colectate de organizatiile neguvernamentale prin facilitatea oferita de Legea sponsorizarii si Codul fiscal. In 2014, peste 137.000 de societati comerciale au inregistrat profit in Romania. Daca toate acestea ar fi directionat catre sectorul nonprofit suma maxima prevazuta de lege, pana la 318 de milioane de euro ar fi sustinut cauze sociale din Romania, cu impact semnificativ asupra domeniilor cheie precum sanatatea, mediul si educatia.
Ca si in anul precedent, HOSPICE a beneficiat si de sustinerea realizatoarei TVR Corina Danila, al carei apel a fost inclus in spotul video difuzat de TVR. „Fiecare intalnire cu pacientii, medicii si asistentele de la HOSPICE Casa Sperantei este una extrem de emotionanta si ma bucur nespus vazand oameni care au grija, neconditionat, de cei care au cel mai mult nevoie de ajutorul nostru, copiii si adultii care sufera de boli incurabile” a declarat Corina Danila dupa ce a vizitat centrul de ingrijire din Bucuresti.
HOSPICE Casa Sperantei, organizatie non-profit infiintata in 1992 la Brasov, a introdus conceptul de ingrijire paliativa in Romania. HOSPICE este cea mai mare fundatie din tara, care ofera gratuit servicii specializate de acest tip.
Organizatia isi desfasoara activitatea in Brasov si Bucuresti, ingrijind copii si adulti diagnosticati cu boli incurabile. HOSPICE a dezvoltat servicii complete de ingrijire paliativa, care sunt oferite in centre de zi, ambulatorii si unitati proprii pentru internare, la domiciliul pacientilor si in spitalele partenere.
HOSPICE Casa Sperantei dezvolta ingrijirea paliativa la nivel national si international prin informare, prin programe educationale dedicate profesionistilor, pacientilor si comunitatii si prin imbunatatirea legislatiei in materie.