În această iarnă, Vodafone continuă campania de gamification pentru utilizatorii din România, indiferent de rețeaua mobilă. În premieră, clienții Vodafone au posibilitatea de a dona pentru patru cauze sociale susținute de Fundația Vodafone România. Sute de copii beneficiari ai programelor derulate de Fundație vor primi bunuri care le vor îmbunătăți calitatea vieții.
 
Vodafone România lansează o nouă campanie în cadrul aplicației My Vodafone care oferă utilizatorilor, în premieră, posibilitatea de a dona către patru cauze sociale susținute de Fundația Vodafone România. În cadrul aplicației, pentru fiecare categorie de premii, utilizatorii vor primi cartonașe joker care le oferă posibilitatea de a dona 1 euro către una dintre cauze: extinderea secției de nou-născuți de la spitalul Marie Curie, programele Investiție în mediul ruralDinți sănătoși și Transport în mediul rural, precum și Școala din valiză.
 
În această campanie unică, clienții Vodafone vor câștiga premii importante, iar sute de copii beneficiari ai programelor derulate de Fundația Vodafone România vor primi bunuri care le vor îmbunătăți calitatea vieții.
 
Utilizatorii My Vodafone au posibilitatea de a câștiga două Ford Puma, în timp ce Ford va dona un microbuz pentru transportul școlarilor de la Școala Gimnazială nr. 4 din Turnu Măgurele, județul Teleorman. În plus, clienții vor câștiga 500 de periuțe electrice Philips Sonicare Protective Clean 4500, în timp ce, la finalul campaniei, Philips va dona 500 de periuțe identice pentru copiii înscriți în cele 12 centre școală după școală din programul național Investiție în Mediul Rural.
 
La fel ca și în campaniile precedente, utilizatorii au oportunitatea de a câștiga smartphone-uri, mai precis 120 de Samsung Galaxy A80. Vodafone va dona 120 de tablete Vodafone Smart Tab N8 pentru programul național Școala din Valiză
 
Pe lângă toate acestea, campania include 5 premii a câte 10.000 de euro oferite de MasterCard și 50 de premii a câte 1.000 de euro oferite de Vodafone. 

Fiecare dintre cele patru cauze ale Fundației are dedicată o colecție de cartonașe cu benzi desenate care prezintă o poveste referitoare la proiectul respectiv. Mai multe informații despre cauzele desfășurate și susținute de Fundația Vodafone România sunt disponibile pe https://fundatia-vodafone.ro/. 
Noua campanie este promovată sub sloganul „Premiile tale fac fapte bune” și se desfășoară între 4 decembrie 2019 și 4 martie 2020. Mai multe detalii despre mecanismul jocului și despre premii sunt disponibile pe www.vodafone.ro/mysterybox.
 
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 24 de țări, 42 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 30 septembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. 

www.vodafone.com l 
 
***
Fundaţia Vodafone România
este o organizaţie neguvernamentală românească, cu statut caritabil, distinctă şi independentă de operaţiunile comerciale ale companiei, înfiinţată în 1998. În cei peste 20 de ani de activitate, Fundaţia Vodafone România a finanţat 1.132 de programe derulate de 730 de ONG-uri din întreaga țară, în domeniile sănătăţii, educaţiei, serviciilor sociale. Proiectele au avut aproape 3 milioane de beneficiari - copii, tineri, vârstnici, persoane defavorizate fizic, social sau economic. Până în prezent, Fundaţia Vodafone România a investit 30 de milioane de euro în proiecte desfăşurate de organizaţiile non-profit partenere.

www.fundatia-vodafone.ro l jurnaldebine.fundatiavodafone.ro l facebook.com/fundatiavodafone