In perioada 6-14 septembrie, Fundatia Friends For Friends organizeaza expositia "Ciorne 2.0", un proiect cultural finantat de Administratia Fondului Cultural National care va face radiografia unor proiecte mari din Romania si va raspunde la intrebarea "Cum devin ideile realitate?".
Accentul este pus pe cum s-au nascut, cum au evoluat ele pana la produsul finit, care sunt pasii pe care i-au urmat si care au fost obstacolele in drumul lor. Este o expozitie de schite, notite si mazgaleli, care aduna peste 20 de idei, asa cum au evoluat ele de la stadiul de gand si pana la forma lor ultima.
"Vad ciornele si cercetarea lor ca pe un exercitiu foarte valoros pentru a intelege fazele prin care trece o idee pana ajunge sa se nasca, sa prinda un contur si sa devina accesibila si pentru alti oameni decat autorul. Ma bucur sa avem in CIORNE 2.0 exponate care vin din diverse zone ale inovatiei, de la obiecte la carti, proiecte sociale, filme sau business, care ne pot invata cum se framanta autorul pana ajunge sa decida ce ramane si ce nu, ce e valoros si ce tine de generarea de idei de sustinere, dar care nu devin parte integranta a produsului finit."(Sorin Tranca, Presedintele Fundatiei Friends For Friends)
Daca vreti o mica privire prin gaura cheii, veti putea vedea in CIORNE 2.0 cum a renascut Pegas, cum gandeste creativ comunitatea Grolsch, cum iau nastere bijuteriile Zurzur, de unde a venit inspiratia pentru noul logo Bitdefender sau cum arata campania Love Plus pe caietul unui copywriter.
"Exista un mit al creativitatii care spune ca ea se hraneste cu o muza mofturoasa, care, ba vine, ba nu, dar daca vine, sigur lasa in urma o capodopera. In filme, expectativa e ilustrata de scriitorul care mototoleste foaia plina de esecuri, muzicianul care incearca timid niste acorduri noi sau o multime de creatori imbuibati cu cafea, tigari si alcool. Ciornele din Expozitia FFFF spun o poveste putin diferita: poate exista vreo muza, poate ajuta cu nasterea unei idei sau schite, dar asta e doar inceputul procesului. Dupa ciorna vine munca, iar munca se preteaza mai greu la mitologizare." (Cristi Lupsa, Editor Decat o Revista)
"Ciorne 2.0" este un proiect cultural finantat de Administratia Fondului Cultural National. Expozitia este deschisa in mansarda FFFF in perioada 6-14 septembrie dupa care va fi intinerata in mai multe locatii.
Multumim partenerilor si prietenilor nostri: Reteaua Nationala a Muzeelor din Romania, B2B, Muzeul Taranului Roman, Muzeul National al Literaturii Romane, Friends Advertising, 24FUN, Zeppelin.
***
Despre Fundatia Friends for Friends
Fundatia Friends For Friends (FFFF) crede in puterea creativitatii, in sens mai larg, al inovatiei. Dintre cele mai cunoscute proiecte FFFF: Premiile Superscrieri - un concurs de jurnalism narativ care anul acesta e la a doua editie, Biblioteca FFFF â peste 1400 de carti utile profesionistilor implicati in industrii creative, Lobul Creativ â emisiune on-line care exploreaza cariere de succes, evenimentele de la Caffffe Creativa si, nu in ultimul rand, Creative Fitness Studio, un program de antrenare si dezvoltare intensiva a creativitatii.
Accentul este pus pe cum s-au nascut, cum au evoluat ele pana la produsul finit, care sunt pasii pe care i-au urmat si care au fost obstacolele in drumul lor. Este o expozitie de schite, notite si mazgaleli, care aduna peste 20 de idei, asa cum au evoluat ele de la stadiul de gand si pana la forma lor ultima.
"Vad ciornele si cercetarea lor ca pe un exercitiu foarte valoros pentru a intelege fazele prin care trece o idee pana ajunge sa se nasca, sa prinda un contur si sa devina accesibila si pentru alti oameni decat autorul. Ma bucur sa avem in CIORNE 2.0 exponate care vin din diverse zone ale inovatiei, de la obiecte la carti, proiecte sociale, filme sau business, care ne pot invata cum se framanta autorul pana ajunge sa decida ce ramane si ce nu, ce e valoros si ce tine de generarea de idei de sustinere, dar care nu devin parte integranta a produsului finit."(Sorin Tranca, Presedintele Fundatiei Friends For Friends)
Daca vreti o mica privire prin gaura cheii, veti putea vedea in CIORNE 2.0 cum a renascut Pegas, cum gandeste creativ comunitatea Grolsch, cum iau nastere bijuteriile Zurzur, de unde a venit inspiratia pentru noul logo Bitdefender sau cum arata campania Love Plus pe caietul unui copywriter.
"Exista un mit al creativitatii care spune ca ea se hraneste cu o muza mofturoasa, care, ba vine, ba nu, dar daca vine, sigur lasa in urma o capodopera. In filme, expectativa e ilustrata de scriitorul care mototoleste foaia plina de esecuri, muzicianul care incearca timid niste acorduri noi sau o multime de creatori imbuibati cu cafea, tigari si alcool. Ciornele din Expozitia FFFF spun o poveste putin diferita: poate exista vreo muza, poate ajuta cu nasterea unei idei sau schite, dar asta e doar inceputul procesului. Dupa ciorna vine munca, iar munca se preteaza mai greu la mitologizare." (Cristi Lupsa, Editor Decat o Revista)
"Ciorne 2.0" este un proiect cultural finantat de Administratia Fondului Cultural National. Expozitia este deschisa in mansarda FFFF in perioada 6-14 septembrie dupa care va fi intinerata in mai multe locatii.
Multumim partenerilor si prietenilor nostri: Reteaua Nationala a Muzeelor din Romania, B2B, Muzeul Taranului Roman, Muzeul National al Literaturii Romane, Friends Advertising, 24FUN, Zeppelin.
***
Despre Fundatia Friends for Friends
Fundatia Friends For Friends (FFFF) crede in puterea creativitatii, in sens mai larg, al inovatiei. Dintre cele mai cunoscute proiecte FFFF: Premiile Superscrieri - un concurs de jurnalism narativ care anul acesta e la a doua editie, Biblioteca FFFF â peste 1400 de carti utile profesionistilor implicati in industrii creative, Lobul Creativ â emisiune on-line care exploreaza cariere de succes, evenimentele de la Caffffe Creativa si, nu in ultimul rand, Creative Fitness Studio, un program de antrenare si dezvoltare intensiva a creativitatii.