Fundatia PACT lucreaza cu oameni cu initiativa din zonele rurale din sudul Romaniei si ii ajuta sa rezolve prin proiecte si activitati probleme cu care comunitatea lor se confrunta.
PACT le ofera training, consultanta, facilitare si o mica finantare, iar apoi ei vin cu proiecte concrete pentru a-si ajuta comunitatea: saparea unei fantani sau construirea unui centru cultural, realizarea unui drum sau repunerea unui muzeu in circuitul turistic. Oamenii sunt cei care decid ce proiecte fac si tot ei le implementeaza.
Denumirea postului: Specialist in Relatii Publice, Comunicare si Strangere de Fonduri
Sarcinile/atributiile/activitatile postului:
A. PR si comunicare
# se ocupa de promovarea Fundatiei PACT, prin mijloace specifice;
# gestioneaza imaginea publica a Fundatiei, mentinand o atitudine favorabila a publicurilor tinta;
# editeaza materiale de comunicare ale Fundatiei PACT: comunicate de presa, prezentari, stiri, articole, alte materiale pentru website-urile si blogurile PACT, brosuri, rapoarte de activitate etc.
# elaboreaza planuri, evenimente, campanii de relatii publice, ori de cate ori este nevoie;
# participa si contribuie la sedintele echipei de relatii publice din cadrul Fundatiei PACT;
# pune in aplicare deciziile luate la nivelul Fundatiei PACT;
# realizeaza si actualizeaza site-urile, newsletterele si blogurile PACT, ori de cate ori este nevoie;
# mentine relatii profesionale cu toti partenerii si colaboratorii externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata si orice alti parteneri sau colaboratori specifici relevanti etc.);
# raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate membrilor echipei si in exteriorul organizatiei;
# realizeaza referate de necesitate sau memo in relatie cu contractele PR, comunicare si/sau strangere de fonduri in derulare, inclusiv anexele, dar nu are dreptul de semnatura pe acestea;
# realizeaza, cu ajutorul echipei de relatii publice, newsletter-ul si alte materiale informative destinate comunicarii interne si externe;
# consiliaza conducerea referitor la aparitiile publice, ori de cate ori este nevoie;
# comanda materiale promotionale pentru diverse evenimente.
B. Strangere de fonduri
# Evalueaza nevoile de dezvoltare ale beneficiarilor organizatiei si propune modalitati de a raspunde acestor nevoi;
# Elaboreaza materialele de prezentare a proiectelor, de promovare a acestora si a rezultatelor inregistrate, oferind informatii de calitate catre beneficiari, parteneri/colaboratori, (potentiali) finantatori si publicul larg deopotriva;
# Organizeaza, impreuna cu Managerul de PR, comunicare si strangere de fonduri, evenimente si campanii de fundraising in functie de obiectivele financiare si/sau de comunicare si vizibilitate stabilite in cadrul organizatiei;
# Participa la evenimente de networking pentru a contribui la extinderea retelei de donatori, colaboratori si prieteni ai Fundatiei PACT.
# Organizeaza/participa la evenimente cheie in cadrul proiectelor organizatiei;
# Mentine o comunicare permanenta, transparenta si constructiva cu beneficiarii, partenerii, colaboratorii si finantatorii;
# Contribuie la asigurarea sustenabilitatii financiare a programelor Fundatiei;
# Prelucreza datele cu caracter personal.
C. Abilitati/aptitudini necesare
# studii superioare in curs sau absolvite, in domenii specifice / relevante si/sau conexe;
# cursuri de perfectionare in domeniile comunicarii, PR sau strangerii de fonduri constituie avantaj;
# foarte bune abilitati de comunicare si prezentare scrisa si verbala pe medii clasice si web;
# capacitate de a folosi limba engleza la nivel avansat, in conversatie si in scris;
# cunoastere / interes manifest de cunoastere a domeniului dezvoltarii comunitare si arii conexe;
# cunoasterea si intelegerea sectorului ONG din Romania;
disponibilitate de deplasare in afara organizatiei, la diferite intalniri si evenimente;
# capacitate/disponibilitate de lucru in echipa.
D. Conditii de lucru:
# Programul de lucru este de 40 de ore pe saptamana, cu ajustarile necesare unei activitati eficiente pentru scopul postului;
# Deplasari: in functie de necesitati, atat in localitate, cat si in afara acesteia;
# Conditii de formare profesionala: participa la cursuri de perfectionare, vizite de studiu, schimburi de experienta, seminarii si ateliere in tara si strainatate â in functie de performantele demonstrate.
E. Detalii despre aplicare:
Deadline: 5 aprilie 2013 (inclusiv). Candidatii selectati vor fi chemati la un interviu in perioada 7 - 9 aprilie 2013.
Cum pot aplica? Trimiti un CV si o scrisoare de motivatie la ioana.traista@fundatiapact.ro.
Te asteptam!
PACT le ofera training, consultanta, facilitare si o mica finantare, iar apoi ei vin cu proiecte concrete pentru a-si ajuta comunitatea: saparea unei fantani sau construirea unui centru cultural, realizarea unui drum sau repunerea unui muzeu in circuitul turistic. Oamenii sunt cei care decid ce proiecte fac si tot ei le implementeaza.
Denumirea postului: Specialist in Relatii Publice, Comunicare si Strangere de Fonduri
Sarcinile/atributiile/activitatile postului:
A. PR si comunicare
# se ocupa de promovarea Fundatiei PACT, prin mijloace specifice;
# gestioneaza imaginea publica a Fundatiei, mentinand o atitudine favorabila a publicurilor tinta;
# editeaza materiale de comunicare ale Fundatiei PACT: comunicate de presa, prezentari, stiri, articole, alte materiale pentru website-urile si blogurile PACT, brosuri, rapoarte de activitate etc.
# elaboreaza planuri, evenimente, campanii de relatii publice, ori de cate ori este nevoie;
# participa si contribuie la sedintele echipei de relatii publice din cadrul Fundatiei PACT;
# pune in aplicare deciziile luate la nivelul Fundatiei PACT;
# realizeaza si actualizeaza site-urile, newsletterele si blogurile PACT, ori de cate ori este nevoie;
# mentine relatii profesionale cu toti partenerii si colaboratorii externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata si orice alti parteneri sau colaboratori specifici relevanti etc.);
# raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate membrilor echipei si in exteriorul organizatiei;
# realizeaza referate de necesitate sau memo in relatie cu contractele PR, comunicare si/sau strangere de fonduri in derulare, inclusiv anexele, dar nu are dreptul de semnatura pe acestea;
# realizeaza, cu ajutorul echipei de relatii publice, newsletter-ul si alte materiale informative destinate comunicarii interne si externe;
# consiliaza conducerea referitor la aparitiile publice, ori de cate ori este nevoie;
# comanda materiale promotionale pentru diverse evenimente.
B. Strangere de fonduri
# Evalueaza nevoile de dezvoltare ale beneficiarilor organizatiei si propune modalitati de a raspunde acestor nevoi;
# Elaboreaza materialele de prezentare a proiectelor, de promovare a acestora si a rezultatelor inregistrate, oferind informatii de calitate catre beneficiari, parteneri/colaboratori, (potentiali) finantatori si publicul larg deopotriva;
# Organizeaza, impreuna cu Managerul de PR, comunicare si strangere de fonduri, evenimente si campanii de fundraising in functie de obiectivele financiare si/sau de comunicare si vizibilitate stabilite in cadrul organizatiei;
# Participa la evenimente de networking pentru a contribui la extinderea retelei de donatori, colaboratori si prieteni ai Fundatiei PACT.
# Organizeaza/participa la evenimente cheie in cadrul proiectelor organizatiei;
# Mentine o comunicare permanenta, transparenta si constructiva cu beneficiarii, partenerii, colaboratorii si finantatorii;
# Contribuie la asigurarea sustenabilitatii financiare a programelor Fundatiei;
# Prelucreza datele cu caracter personal.
C. Abilitati/aptitudini necesare
# studii superioare in curs sau absolvite, in domenii specifice / relevante si/sau conexe;
# cursuri de perfectionare in domeniile comunicarii, PR sau strangerii de fonduri constituie avantaj;
# foarte bune abilitati de comunicare si prezentare scrisa si verbala pe medii clasice si web;
# capacitate de a folosi limba engleza la nivel avansat, in conversatie si in scris;
# cunoastere / interes manifest de cunoastere a domeniului dezvoltarii comunitare si arii conexe;
# cunoasterea si intelegerea sectorului ONG din Romania;
disponibilitate de deplasare in afara organizatiei, la diferite intalniri si evenimente;
# capacitate/disponibilitate de lucru in echipa.
D. Conditii de lucru:
# Programul de lucru este de 40 de ore pe saptamana, cu ajustarile necesare unei activitati eficiente pentru scopul postului;
# Deplasari: in functie de necesitati, atat in localitate, cat si in afara acesteia;
# Conditii de formare profesionala: participa la cursuri de perfectionare, vizite de studiu, schimburi de experienta, seminarii si ateliere in tara si strainatate â in functie de performantele demonstrate.
E. Detalii despre aplicare:
Deadline: 5 aprilie 2013 (inclusiv). Candidatii selectati vor fi chemati la un interviu in perioada 7 - 9 aprilie 2013.
Cum pot aplica? Trimiti un CV si o scrisoare de motivatie la ioana.traista@fundatiapact.ro.
Te asteptam!