Responsabilitati principale:
- elaboreaza si implementeaza strategia de comunicare a Fundatiei;
- coordoneaza activitatea de comunicare a Fundatiei;

Cerinte:
- peste 5 ani de activitate in domeniul comunicarii;
- peste 3 ani experienta in gestionarea comunicarilor publice ale unei institutii/organizatii;
- peste 3 ani experienta in managementul de proiecte sau echipei de comunicare;
- peste 3 ani experienta in elaborarea strategiei de comunicare a organizatiei;
- experienta de scris (comunicate, stiri, reportaje, analize, bloguri, etc)
- buna cunoaştere a peisajului mass-media din Romania;
- buna cunoastere a domeniului ONG este un avantaj;
- cultura sociala;
- interes demonstrabil pentru comunicarea online;
- abilitati de relationare cu jurnaliştii;
- capacitatea de a lucra in parteneriat cu diverse audiente (ONG-uri, agentii - guvernamentale, agentii de comunicare/media)
- studii superioare, de preferat in comunicare sau ştiinte socio-umane;
- fluenta in limba engleza;
- creativitate si autonomie in implementarea de proiecte, capacitate de coordonare in echipa si spirit pozitiv.
Experienta in organizarea de evenimente este un plus.

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV şi scrisoare de intentie, ambele in limba engleza, prin e-mail, la adresa jobs(at)soros(dot)ro pana cel tarziu pe data de 15 octombrie 2012.

Scrisoarea de intentie va include in mod obligatoriu numele şi detaliile de contact a cel putin doua persoane care pot fi solicitate pentru referinte.

Numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

Politica de personal a Fundatiei Soros este de a nu discrimina nici o persoana pe criteriul nationalitatii, rasei, etniei, religiei sau credintei, sexului, varstei, dizabilitatii, orientarii sexuale, orientarii politice, statutului social sau al oricarui alt criteriu.

Aplica aici.