Inscrierile la cea de-a IX-a editie a competitiei Romanian Public Relations Award au loc in perioada 5-23 septembrie 2011. Editia din acest an sta sub semnul cresterii si diversificarii: un juriu international de top, 15 categorii noi de concurs, posibilitatea de a inscrie o campanie in cadrul mai multor sectiuni – sunt doar câteva noutati ale acestei editii.
 
Proiectele vor fi jurizate in perioada 1-15 octombrie, iar Gala Romanian PR Award va avea loc in seara zilei de 27 octombrie, la Palatul Parlamentului.
 
Jurizarea competitiei este asigurata de reprezentanti ai agentiilor Edelman, Ketchum Pleon, Ogilvy, MSL GROUP, Freud Communication, Gagen MacDonald, GolinHarris, fischerAppelt, directori de comunicare ai companiilor Microsoft, McDonald's România, BCR, Unilever, IKEA, Raiffeisen, Philips, Electrolux, Rompetrol, Ursus, Siemens, real – Hypermarket, executivi ai agentiilor locale de PR – McCann PR, Brandient, Graffiti PR, DC Communication, precum si consultanti independenti, cercetatori si reprezentanti ai organizatiilor internationale de profil - Institute for Public Relations, CSR Europe, International Communications Consultancy Organization (ICCO), AMEC si The Holmes Report.
 
Editia a IX-a, sub semnul diversificarii
In spiritul diversificarii si cresterii, competitia isi propune sa ofere fiecarui profesionist propriul sau traseu catre performanta! 15 categorii noi de concurs, la care se adauga cele 9 sectiuni deja consacrate, ofera profesionistilor de relatii publice sansa de a se distinge in domeniile in care s-au specializat.
 
Companii, agentii de PR, organizatii non-guvernamentale si institutii de stat isi pot inscrie campaniile in urmatoarele sectiuni de concurs: Comunicare corporatista, PR pentru marketing, Comunicare de criza, Digital PR si Social media, Comunicare interna, Responsabilitate sociala, Comunicarea proiectelor de mediu, Media Relations, Public Affairs/ Advocacy/ Lobby, Comunicare financiara, Organizatii non-guvernamentale. Societate civila, Comunicare in domeniul public, Comunicarea produselor si serviciilor financiare, Comunicarea produselor si serviciilor medicale, Buget - / creativitate +. Studentii concureaza la categoria Junior PR Award.
 
O noutate a acestei editii o reprezinta si introducerea unor categorii care recunosc excelenta in conceperea si realizarea unor instrumente menite sa faciliteze procesele de comunicare: Website / Intranet / Blog; Evenimente; Newsletter Intern; Raport Anual; Kit de presa; Publicatii externe; Sponsorship; Productii video).
 
Criteriile de jurizare si inscrierea
Criteriile de jurizare sunt conforme standardelor de performanta ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA): Oportunitatea campaniei, Cercetarea, Planificarea, Executia, Evaluarea si Creativitatea.
 
Inscrierile se fac pana vineri, 23 septembrie la www.praward.ro/inscriere
 
Brosura Romanian PR Award 2011 poate fi descarcata aici

Gala PR Award va avea loc la Palatul Parlamentului, in seara zilei de 27 Octombrie 2011.
 
Mai multe detalii despre jurizare si conditiile de participare sunt disponibile la www.praward.ro
 
Romanian PR Award este sustinut de US Institute for Public Relations (IPR), Camera Deputatilor, de sponsorii BCR, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, Hotel Intercontinental si de partenerii media: PR Romania, Hotnews, Adevarul Holding, Revista Cariere, CSR Romania si Markmedia.ro.
 
Despre organizator
Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care cultiva in mediul comunicatorilor profesionisti standardele etice si de performanta ale profesiei de relatii publice. Fundatia organizeaza din 2003 competitia Romanian PR Award si evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din România. Cu sprijinul US Institute for Public Relations, fundatia a implementat in 2009 cercetarea nationala "Media Transparency and Media Practices in Romania" si deruleaza in prezent o serie de programe educationale, prelegeri si dezbateri publice, cursuri si training-uri de formare profesionala si o serie de intâlniri informale intre profesionistii domeniului. In martie 2006, Forum a initiat programul CSR România cu scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste, program afiliat de curând la reteaua europeana CSR Europe. In aprilie 2009, fundatia a lansat portalul de resurse PR Romania.
 
Contact
Dana Oancea
Director Executiv
Forum for International Communications
Tel. 0722964382
dana.oancea@praward.ro
www.praward.ro