Carta Diversității din România urmează modelele de succes existente în alte state europene și are la bază un set de principii generale, asumate voluntar de către semnatari cu scopul de a promova diversitatea, non-discriminarea, incluziunea și egalitatea de șanse la locul de muncă. 
 
IAA se alatură demersului Cartei Diversității, alături de alte entități de prestigiu din România, cu scopul de a-și arăta adeziunea la valorile comune ale Uniunii Europene în ceea ce privește susținerea diversității în toate formele ei și încurajarea mediilor în care aceasta e susținută.
 
“Diversitatea, în toate formele sale, este un accelerator de rezultate dovedit. Dar, pentru ca o organizație să poată beneficia de rezultatele diversității, trebuie să adopte, cu onestitate, o cultură a egalității de șanse, a dialogului deschis în care se încurajează în mod real opinii dif-erite și în cadrul căreia meritocrația este posibilă și credibilă. Doar astfel diversitatea este pusă în valoare și poate produce rezultate excepționale. 

În cadrul sectoarelor creative, cum este și industria marcom-ului pe care IAA România o reprezintă cu responsabilitate, diversitatea este cu atât mai valoroasă, cu cât ideile inovatoare se hrănesc din opinii diferite, din contraste și din experiențe diverse. Prin semnarea Cartei Diversității, ne exprimăm sprijinul pentru promovarea principiilor diversității în organizație și în afara ei” declară Maria Predoiu, Președinte IAA România.
 
 
Organizațiile care doresc să se alăture Cartei Diversității sunt invitate să semneze textul Cartei și să contacteze echipa de proiect. Carta Diversității va fi lansată oficial în România în cadrul unei ceremonii care va avea loc în data de 18 aprilie 2018, la JW Marriott.
 
 
***
Despre Carta Diversității
Carta Diversităţii din România face parte dintr-un proiect regional, coordonat de DOBRO-VITA Slovenia, cu parteneri din sectorul privat și public din Romania, Slovenia și Croatia și susținut de Comisia Europenă, prin programul DG Justitie și Consumatori. In România, pro-iectul este implementat de Fundația Forum for International  Communications, Asociația Asistență și Programe pentru Dezvoltare Durabilă - Agenda 21 și Agenția Natională a Func-tionarilor Publici.

 
Despre IAA România
International Advertising Association - IAA - este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.
 
IAA România, filiala locală a IAA Global, împlinește anul acesta 25 de ani de activitate în serviciul industriei de advertising.
Premii: la cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, IAA România a fost recunoscută ca fiind cea mai activă şi creativă filială din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă pentru întreaga activitate.