Program: Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027

Prioritate: P05. Reducerea disparităților dintre copiii la risc de sărăcie și/sau excluziune socială și ceilalți copii

Apel de proiecte: Servicii comunitare pentru copii și familii în vederea prevenirii separării și în vederea susținerii reintegrării în familie a copiilor proveniți din sistemul de protecție specială

Cod SMIS: 328212

Contract: perioadă determinată (30.06.2028)

Program: 8 ore/zi

 

Responsabilitati principale:

  • Coordonarea întregii activități financiare la nivelul proiectului finanțat din fonduri europene
  • Organizarea activității de control financiar și elaborarea de metode și proceduri de lucru specifice activității financiare
  • Asigurarea legalității și corectitudinii operațiunilor financiare efectuate
  • Analiza și aprobarea plăților pentru serviciile prestate / furnizările efectuate, urmărirea  eligibilității acestora
  • Întocmirea documentelor justificative financiare conform cerințelor proiectului
  • Întocmirea documentelor oficiale avansate către am care fac referire la aspectele financiare ale proiectului (elaborarea graficelor de rambursare, lista achizițiilor, notificări, acte adiționale etc.)
  • Întocmirea de situații economico - financiare, urmărirea erorilor și corectarea neconcordanțelor
  • Întocmirea documentației pentru depunerea cererilor de prefinanțare / plată / rambursare
  • Urmărirea execuției bugetului și asigurarea informării asupra stadiului execuției bugetare și a eventualelor ajustări bugetare; urmărirea consumului de resurse în proiect și compararea cu resursele disponibile; asigurarea arhivării documentelor financiare
  • Monitorizarea reglementărilor aplicabile în activitatea financiar-contabilă, precum și a celor transmise de Autoritatea de Management
  • Participarea la ședințele cu echipa de proiect; efectuarea altor sarcini date de manager proiect ce au legătură cu activitățile postului; monitorizarea atingerii indicatorilor și rezultatelor asumate din perspectivă financiară.
     

Candidatul ideal:

  • Studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul financiar/economic
  • Experiență în management financiar/contabilitate - minim 2 ani
  • Experiență profesională specifică – minim 5 ani
  • Minim 1 proiect anterior POCU / POSDRU / POIDS sau alte fonduri structurale, în care a activat ca manager financiar/responsabil financiar pentru o perioadă de cel puțin 12 luni 
  • Engleză nivel intermediar.

Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV însoțit de o scrisoare de intenție până la data de 15.02.2025, la adresa de e-mail: roxana.teodorescu@concordia.org.ro. Vă rugăm menționați în subiectul mesajului: Manager Financiar. 

Vor fi contactate numai persoanele care îndeplinesc cerințele menționate și sunt selecționate pentru interviu. Pentru detalii suplimentare puteți suna la Roxana Teodorescu | Manager Resurse Umane | T +40 733103044. 

CONCORDIA este o organizație care protejează copiii de orice formă de abuz sau comportamente inadecvate și are o politică funcțională de protecție a copilului.

Este strict interzis abuzul fizic și psihologic și neglijarea copiilor și tinerilor beneficiari ai organizației! Angajatul/a va respecta cu strictețe Politica de Protecție a Copilului a Organizației și Codul său de Conduită, în caz contrar el/ea va suporta consecințele prevăzute în Regulamentul de ordine interioară al organizației, Codul Muncii sau Codul penal, în funcție de rezultatele investigațiilor realizate intern sau de către autoritățile de aplicare a legii.

Aplicând pentru aceste poziții, sunteți de acord ca datele transmise să fie procesate în vederea realizării selecției. Mai multe detalii privind politica de confidențialitate găsiți AICI