Asociația ECOTECA și GRF+ lansează al doilea modul din programul Reporting: Climate, ediția a II-a

 

Agenția GRF+ și Asociația Ecoteca anunță startul sezonului de toamnă din a doua ediție a Academiei de Jurnalism de Mediu, Reporting: Climate. Programul își propune să ofere jurnaliștilor și creatorilor de conținut instrumentele necesare pentru a aborda în mod profesionist și cuprinzător subiecte de mediu și sustenabilitate. Academia este destinată tuturor jurnaliștilor din presa locală și națională din România, precum și creatorilor de conținut. 

În această toamnă, programul se întoarce cu un format îmbunătățit, teme noi și perspective actuale ale experților, punând accent pe calitatea și specializarea recunoscută a acestora. Speakerii au cunoștințe în gestionarea resurselor de apă și a apelor uzate, protejarea apelor dulci în organizații internaționale, și managementul proiectelor majore din domeniul infrastructurii apei. Următoarele teme acoperite vor fi:  

  • Managementul apei  
  • Offline, în București – 19 septembrie - Gestionarea sustenabilă a resurselor de apă și impactul său asupra societății  
  • Online – 25 septembrie - Tehnici și tehnologii pentru economisirea și reciclarea apei  
  • Eficiență energetică  
  • Offline, în București – 24 octombrie - Eficiența energetică în clădiri și infrastructură urbană 
  • Online – 30 octombrie - Tehnologii inovatoare pentru eficiența energetică: studii de caz și bune practici  
  • Economie circulară  
  • Offline, în București – 14 noiembrie - Principiile economiei circulare și aplicarea lor în industrie și societate  
  • Online – 19 noiembrie - Implementarea economiei circulare: soluții practice și studii de caz  

 

„Comunicarea responsabilă în domeniul crizei climatice ar trebui să fie deja în fișa de post a oricărui comunicator – de la inflația de mesaje de mediu uneori, avem acum datoria să dezvoltăm acțiuni constructive, care pot crește mobilizarea în mod concret, declară Irina Ciocan-Stănescu, CEO GRF+. „Programul Reporting: Climate reprezintă o soluție colaborativă  pentru consolidarea unei comunități de jurnaliști și creatori de conținut pregătiți să abordeze teme de mediu într-un mod profesionist, documentat și responsabil.” 

„Este esențial ca publicul să înțeleagă complexitatea problemelor de mediu și să fie informat despre soluțiile disponibile, mai ales în contextul actual”, subliniază Raul Pop, Director de Programe la Asociația ECOTECA. „Am ales să abordăm în această toamnă teme importante precum gestionarea resurselor de apă, eficiența energetică și economia circulară, subiecte esențiale pentru viitorul nostru. Prin colaborarea cu experți și practicieni, oferim jurnaliștilor instrumentele necesare pentru a explora în profunzime aceste teme, a le înțelege provocările și rolul diverselor instituții, pentru a deveni adevărați ambasadori ai schimbării.” 

Participarea în programul Reporting: Climate este gratuită pentru jurnaliști și creatori de conținut, în limita locurilor disponibile. Înscrierea se poate face prin completarea formularului de la adresa: https://ecoteca.ro/proiecte/reporting-climate-2024#formular-de-inscriere.       

Academia de jurnalism de mediu Reporting: Climate este susținută de BCR în calitate de partener fondator, alături de Coca-Cola HBC România (CCHBC), în calitate de partener al celei de-a doua ediții. 

 

*** 

 

Despre Asociația ECOTECA 

Asociația ECOTECA este o organizație neguvernamentală specializată în managementul corespunzător al deșeurilor. Are o experiență de 12 ani în politici publice, consultanță în managementul deșeurilor și în implementarea de proiecte de gestionare a deșeurilor din fonduri europene, private (provenite de la companii) sau fonduri naționale. 

 

Despre GRF + 

Afiliat exclusiv pentru România al rețelei globale Ketchum din 2012, GRF+ este o agenție de comunicare ce dezvoltă campanii de marketing integrate PR-driven, extinzându-și capabilitățile în zona digitală, strategie și servicii de creație, CSR și sustenabilitate, advocacy, public affairs, influencer marketing, evenimente, sports marketing. Misiunea GRF+ este realizarea campaniilor și dezvoltarea de proiecte cu impact maxim în business și în societate.