Bucurestenii si-au schimbat gratuit periutele de dinti in cadrul Caravanei “Rabla pentru Periuta Ta”
Caravana „Rabla Pentru Periuta Ta” va continua in lunile mai si iunie si in alte orase din tara, printre care:
Bacau: duminica, 17 mai, parcul Mircea Cancicov
Constanta: sambata, 23 mai, zona Tomis Mall
Galati: duminica, 24 mai, zona Casei de Cultura
Timisoara: sambata, 6 iunie, in parcarea Iulius Mall
Alba-Iulia: duminica, 7 iunie, Parcul Unirii
In cadrul editiei de la Bucuresti, oamenii au stat de vorba si cu un medic specialist in sanatatea orala, care a oferit sfaturi si informatii utile pentru ingrijirea corecta a dintilor.
Cei mai tineri vizitatori au avut ocazia de a-l intalni pe Capitanul Aquafresh si de a se antrena pentru echipa lui de supereroi.
Caravana ”Rabla pentru Periuta Ta” se afla la a 3-a editie si face parte din campania educationala ”Zambeste Romania”, desfasurata pentru o mai buna sanatate orala, cu sustinerea Sensodyne®, Aquafresh®, si Parodontax®.
Totodata, in cadrul campaniei, romanii au la dispozitie peste 1.000 de cabinete stomatologice in toata tara care ofera consultatii sau detartraje gratuite pe tot parcursul anului. Oamenii sunt invitati sa caute cabinetul stomatologic cel mai aproape de casele lor, din lista disponibila pe www.zambesteromania.ro.
Ultimele statistici arata obiceiuri usor mai optimiste: romanii isi schimba periuta de dinti o data la 1,5 ani, fata de 2 ani (datele anterioare)
Initiativa „Rabla pentru Periuta Ta” promoveaza obiceiurile corecte de igiena orala, ca raspuns la statisticile ingrijoratoare cu privire la sanatatea dintilor romanilor.
Potrivit celor mai recente studii de piata , care analizeaza obiceiurile de igiena orala de pe parcursul intregului an 2014 din perspectiva consumului, un roman isi schimba periuta de dinti o data la 1,5 ani, desi medicii stomatologi recomanda schimbarea periutei de dinti o data la 3 luni. In Europa, 77% dintre germani respecta aceasta regula si isi schimba periuta cel putin o data la 3 luni.
La nivel rural, obiceiurile stagneaza: romanii in continuare isi schimba periuta de dinti numai o data la 10 ani.
Desi cifrele de consum sunt usor mai optimiste fata de anul anterior, aceste rezultate indica in continuare o igiena orala precara a populatiei si apar in contextul in care romanii recunosc importanta rutinei de igiena dentara dimineata si seara, declarand ca totusi nu isi periaza dintii de doua ori pe zi.1
Rezultatele unui studiu realizat in Romania si Europa pot fi consultate AICI.
***
Despre Zambeste Romania
Campania Zambeste Romania a fost dezvoltata in 2012 de GSK Consumer Healthcare, si brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® si Corega®, cu ajutorul specialistilor in igiena orala, pentru a facilita accesul la educatie si la preventie, in vederea imbunatatirii sanatatii orale in randul populatiei din Romania. Proiectul face parte din Platforma Europeana pentru o Sanatate Orala mai Buna (BOHEP), ampla initiativa europeana lansata in 2012. Mai multe informatii, sfaturi privind sanatatea orala si harta cabinetelor medicilor dentisti disponibile pentru consultatii si detartraje gratuite sunt disponibile pe platforma online www.zambesteromania.ro si pe pagina www.facebook.com/zambesteromania.
Despre GSK Consumer Healthcare
GSK - unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din lume,, al carui portofoliu are la baza o substantiala activitate de cercetare si dezvoltare. GSK se dedica imbunatatirii calitatii vietii oamenilor, ajutandu-i sa realizeze mai multe, sa se simta mai bine si sa traiasca mai
mult. In Romania, obiectivul nostru este ca, prin tot ceea ce facem, sa contribuim la cresterea sperantei de viata a romanilor si a calitatii vietii acestora.
GSK Consumer Healthcare creeaza prima si cea mai performanta companie de Fast Moving Consumer Healthcare, la baza careia stau stiinta si valorile. Compania activeaza in peste 100 de piete din intreaga lume si vinde peste 2 miliarde de produse pe an.
In Romania, GSK Consumer Healthcare face parte din grupul de companii GSK, cu o traditie puternica pe piata locala, de peste 25 de ani. Portofoliul sau include marci bine cunoscute precum ParaSinus®, Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax®, Panadol®, Voltaren® si Theraflu®. Compania este un ambasador al igienei orale si initiatorul proiectului educational Zambeste Romania, care are ca scop atragerea atentiei asupra importantei preventiei si igienei orale in Romania, prin implementarea de actiuni pe termen scurt si lung.