Aflat la cea de-a doua ediție, ”Marea Tzopaială, evenimentul sportiv al anului organizat de Fundația Inovații Sociale Regina Maria, este un manifest pentru un stil de viata echilibrat, prin sport si alimentatie sanatoasa dar și fapte bune. Vă invităm la un adevărat festival de sport și nutriție în cadrul căruia companiile care vor dori să se alăture acestei campanii vor avea posibilitatea de a crea o experiență specială propriilor angajați, în paralel cu șansa de a se promova ajutând la strângerea de fonduri pentru cei 160 de copii din centrele educaționale al Fundației. Cei 160 de copii din familii fara posibilitati vor avea acces la educatie si o masa calda ca urmare a banilor strânși prin controbuția fiecărui participant.
Vă veți bucura de o zi plină de încredere, endorfine și bucuria competițiilor și a sportului în echipă.
Activități:
o Clase de sport pentru adulti si copii oferite de Decathlon – Vom avea scene cu traineri profesionisti, ce vor tine in paralel, clase de Kangoo Jumps, Zumba, Aerobic etc – pentru adulti si separat, la fel pentru copii
o Workshopuri de nutritie pentru adulti, copii si mame – Vor exista cornere unde participantii vor invata tips&tricks pentru o alimentatie sanatoasa – cateva dintre acestea vor fi alaturi de dr. Mihaela Bilic
o Vor fi ateliere de gătit sănătos
o Ateliere pentru copii – trupe pentru copii vor organiza clase de pictura, piese de teatru etc.
o Concursuri – vom organiza, de exemplu o cursa in saci pentru intreaga familie
o Jocuri de echipa – ne vom reaminti de jocurile copilariei: Șotron, Țară-țară vrem ostași etc.
Cine poate participa:
o Angajatii companiilor partenere, +25 ani, interesati de sport si nutritie – estimam 500 de participanti din corporatii inscrisi prin pachetele de sponsorizare
o Familile acestora – veniți alaturi de copii si parteneri– estimam 200 de participanti
o Participanti individuali ce se pot inscrie prin mai multe canale: online, printr-o donatie sau cei ce vin direct in ziua evenimentului – estimam 250 de participanti ce vor dona individual pentru a participa
Work shopurile si standurile partenerilor vor fi deschise, fara a fi nevoie de inscriere iar la acestea ne asteptam la un flux de 1,500 de „view-uri” .
Copiii sub 12 ani vor avea participare gratuita la activitati si vom promova acest lucru ca fiind oferit de sponsorul principal.