In primele patru luni ale anului, aproape 1000 de angajati ai unei companii multinationale din Romania au ales sa se implice in campania „2% pentru demnitate”. Printr-un gest simplu de redirectionare a 2% din impozitul pe venit, ei au strans peste 27 000 Euro, pentru ingrijirea celor aflati in cursa cu o boala incurabila. 
 
Campania „2% pentru demnitate” a fost lansata in primavara acestui an de catre HOSPICE Casa Sperantei si promoveaza facilitatea fiscala prin care persoanele fizice pot redirectiona 2% din impozitul pe venit platit catre stat in anul precedent pentru sustinerea activitatii unei organizatii non-profit. Acest mecanism exista de 12 ani si este singurul care permite persoanelor fizice sa ajute cu o suma de bani o cauza umanitara fara niciun cost.
 
Printre sustinatorii acestei campanii se numara si cel mai mare furnizor de servicii outsourcing, din Romania, compania multinationala Computer Generated Solutions (CGS) Romania. Compania a devenit un sustinator al campaniilor HOSPICE Casa Sperantei inca din anul 2012, concentrandu-se, in special, pe campaniile de redirectionare a 2% din impozitul pe venit.
 
Prin promovarea campaniei „2% pentru demnitate” in randul angajatilor sai, CGS Romania a adunat anul trecut peste 600 de formulare, materializate in peste 180 de zile de internare in unitatea cu paturi a HOSPICE Casa Sperantei.
In primele patru luni ale anului 2015, aproape 1000 dintre angajatii CGS Romania, din Bucuresti si Brasov, au completat formularele de redirectionare a 2% din impozitul pe venit, asigurand, astfel, 225 de zile de internare si 400 de vizite de ingrijire la domiciliul pacientilor care sufera de boli incurabile.
 
Angajatii CGS Romania s-au implicat in aceasta campanie, nu numai prin simpla donatie, ci si prin faptul ca si-au dedicat timpul si energia promovarii acestei cauze si dincolo de portile companiei, in randul apropiatilor si al familiilor.
 
Fondata in New York, SUA, in 1984, CGS Inc furnizeaza solutii tehnologice de afaceri, comert electronic, consultanta, servicii de mesagerie, dezvoltare de aplicatii software si servicii de training, deservind clienti din America de Nord, Europa, Asia, Orientul Mijlociu si Africa.
 
CGS Romania acopera intreaga gama de servicii asociate activitatii de call center: Help Desk, Externalizarea procesului operational (BPO), Achizitia clientilor noi, Customer Care, Fidelizarea & Retentia clientilor. CGS Romania opereaza 24/7/365, oferind o serie de solutii de front si back-office in 18 de limbi straine, cu aproape 3.000 angajati in locatiile din Bucuresti, Brasov, Sibiu si Targu Jiu.
 
 
***
HOSPICE Casa Sperantei, organizatie non-profit infiintata in 1992, a introdus conceptul de ingrijire paliativa in Romania. HOSPICE este cea mai mare fundatie din tara, care ofera gratuit servicii specializate de acest tip. (www.hospice.ro)
Organizatia isi desfasoara activitatea in Brasov si Bucuresti, ingrijind copii si adulti diagnosticati cu boli incurabile. HOSPICE a dezvoltat servicii complete de ingrijire paliativa, care sunt oferite in centre de zi, ambulatorii si unitati proprii pentru internare, la domiciliul pacientilor si in spitalele partenere.
HOSPICE Casa Sperantei dezvolta ingrijirea paliativa la nivel national si international prin informare, prin programe educationale dedicate profesionistilor, pacientilor si comunitatii si prin imbunatatirea legislatiei in materie. 
 
 
Contact media: 
Daniel A. Bujorean, Manager de Comunicare, daniel.bujorean@hospice.ro, 0733 553 402