Vara aceasta 112 copii din centrele de plasament participă la 5 tabere de dezvoltare personală în cadrul programului educațional Ajungem MARI al Asociației Lindenfeld cu sprijinul Pepco România.
 
În luna iulie 50 de copii din centrele de plasament din Brașov au mers la Năvodari, iar unii dintre ei au văzut marea pentru prima oară. S-au bucurat din plin de apă și de jocurile de pe plajă, au învățat să înoate, să meargă pe sub apă și chiar mici acrobații în apă. Unul dintre cele mai frumoase momente a fost răsăritul de soare, pentru prima oară văzut pe mare.
 
Alți 20 de copii din Buzău au participat în august la o tabără intensivă de dezvoltare personală la munte, plină de jocuri teatrale, jocuri de echipă și de creativitate. Au fost însoțiți și ghidați de actori și profesori de teatru și de voluntarii Ajungem MARI, care i-au încurajat permanent. În ultima seară au scris scrisori către sine cu dorințe și încurajări, pe care le vor primi și citi peste 6 luni.
 
În ultima săptămână de vacanță, alți 42 de copii vor merge la munte, unde vor avea parte de multe jocuri, drumeții și petreceri. Pentru unii copii va fi prima oară la munte, prima oară cu trenul sau prima oară cu telecabina. Copiii din Sibiu și Buzău vor înțelege magia muntelui alături de animatori și voluntari Ajungem MARI.
 
Este a 6-a vară de tabere în programul educațional Ajungem MARI, la care participă copii instituționalizați care nu merg în aceeași vară în alte tabere. Programul este conceput astfel încât să îi ajute pe copii, prin jocuri și activități non-formale, să iși dezvolte abilitățile și să își depășească limitele.
Pepco România susține educația copiilor și anul acesta a ales să sprijine și copiii și tinerii instituționalizați, care au mare nevoie de sprijin și încurajare pe termen lung. 

***
Programul educațional Ajungem Mari – Asociația Lindenfeld
Asociația Lindenfeld este o organizație non-guvernamentală ce are că obiectiv facilitarea accesului grupurilor vulnerabile la domenii cheie ale societăţii.
Ajungem MARI este principalul program al Asociației Lindenfeld și susține educația a peste 2200 de copii din centre de plasament și medii defavorizate din București și 24 de județe prin mai multe proiecte, cel mai important fiind cel de pregătire şcolară într-un mod interactiv alături de peste 1600 de voluntari. Alte proiecte includ cursuri vocaționale, ieșiri recreative și educative, excursii, tabere, educație financiară, antreprenporială şi pentru sănătate, consiliere vocaţională și vizite de orientare profesională, toate cu rolul de a le da copiilor încredere în ei și a le forma abilităţi pentru a deveni adulți responsabili și independenți.

Despre PEPCO România
PEPCO este un lanț european de retail care oferă clienților săi acces ușor și rapid la toate produsele dorite sau necesare, pentru a-și îmbrăca familia și pentru a-și îngriji sau decora casele, la prețuri mici. PEPCO operează peste 1600 de magazine în Cehia, Croația, Estonia, Ungaria, Lituania, Letonia, România, Polonia, Slovacia, Slovenia și Bulgaria. Brand-ul a fost lansat în 2004 în Polonia și de atunci a captat interesul unui număr tot mai mare de clienți, extinzându-și ulterior operațiunile în Europa Centrală și de Est. Magazinele PEPCO sunt destinate vânzării de îmbrăcăminte pentru copii, femei și bărbați, lenjerie de corp, accesorii, jucării, decorațiuni interioare, textile de uz casnic etc. Aproximativ 60% din sortimentul PEPCO este reprezentat de îmbrăcăminte (inclusiv pantofi și lenjerie de corp), iar 40% de bunuri de uz general. În prezent, PEPCO este unul dintre cei mai mari retaileri de îmbrăcăminte pentru copii din Europa Centrală și de Est, având o gamă completă pentru vârste între 0-14 ani. Toate produsele sunt alese cu scopul de a oferi clienților o paletă cât mai largă de opțiuni, la cele mai mici prețuri.
 
În domeniul responsabilității sociale, PEPCO se concentrează pe sprijinirea copiilor, implicându-se în principal în activități care vizează îmbunătățirea calității timpului lor liber. Programul de CSR al companiei poate fi văzut în acțiune în fiecare țară în care PEPCO este prezent. Mai multe informații despre oferte, brand, recrutare sau potențiale colaborări cu proprietarii de spații comerciale sunt disponibile pe www.pepco.ro.