CORPORATIE vs COMUNITATE // 
INSTITUTIONALIZAT vs INDEPENDENT //
INDEPENDENT vs INDEPENDENT //
COMERCIAL vs ATITUDINE.
 
2.11. – CHISINAU – TEATRUL SPALATORIE – ora 19.00 //
3.11. – IASI – TEATRU FIX – ora 19.00 //
5.11. – TARGU MURES – TEATRUL ARIEL – ora 19.00 //
6.11. – CLUJ – FABRICA DE PENSULE – ora 19.00  //  
8.11. – BUCURESTI – GALERIA 26  – ora 19.00 //
9.11. – CRAIOVA – TEATRULESCU – ora 19.00. 
 
PROIECT DE ARTA ACTIVA
 
FOR THE WIN
JOB OPPORTUNITY!!! CERINTE: Studii superioare // Minimum 2 ani experienta 
// Cunostinte solide (care vor fi testate) // Creativitate // Atentie la detalii // Capacitate de a lucra in echipa
// Abilitati de relationare si comunicare //
Persoana proactiva, cu initiativa. OFERIM: Sansa de dezvoltare personala si profesionala // Contract cu carte de munca pe salariu mediu pe economie // Asigurare in caz de accident // Asigurare in caz de deces // Implicare pana la anxietate // Sansa de a ti se spune in fiecare zi ca esti un incompetent pentru a te motiva si stimula sa be at your best // Lipsa unei vieti personale // Demontarea sistematica a oricarei forme de demnitate // Umilire indiferent de rezultate // Constientizarea insignifiantei propriei tale persoane din toate punctele de vedere // Insomnii //  Stress // Frustrare // Si foarte multi bani.
 
Proiect finantat de Administratia Fondului Cultural National.
 
Parteneri – retART, Teatrul Spalatorie, Teatru Fix, Asociatia I.S. Dragulescu, Colectiv A, Teatrul Ariel, Scot and Company Consulting si Veioza Arte
 
Fiecare reprezentatie va fi urmata de o discutie cu publicul, pornind de la spectacol, despre statutul de independent, despre freelance versus angajat, corporatie versus comunitate si posibilitatea crearii unei retele a spatiilor de teatru independente din Romania, spatii cu un concept si demers artistic asumat, manifest, implicat.

“...statutul de independent, asa cum a aparut el in teatrul de la noi, odata cu „generatia milenara”[1], deriva dintr-o alegere a libertatii, nu dintr-o libertate impusa de context si de conditii. Statutul de independent (initial identificat prin adjectivul „alternativ”, mai folosit in alte culturi, cum ar fi cea poloneza, de exemplu) ar trebui sa presupuna o etica si o estetica proprii si sa exprime vocea critica a artistilor care si-l asuma. Sa fii independent de sistem nu inseamna sa functionezi in paralel cu acesta, tragand cu ochiul la el si dorindu-ti, de fapt, sa fii inside. Inseamna sa-ti exersezi vocea critica fata de sistem, contribuind prin mijloace artistice la avansarea unor idei capabile sa produca schimbare (fie in plan social, fie in plan artistic, fie - ideal - in ambele). Daca sistemul e indeajuns de deschis incat sa admita critica si sa aprecieze formele creative in care a fost ea formulata, preluand spectacolele fara sa le cenzureze, atunci cu atat mai bine. Dar daca nu, nu.” – In contra teatrului independent – Cristina Modreanu, Act Art Magazine 10 octombrie 2013. 
 
Intrarea libera pe baza de rezervare  pe adresa teatrucomunitar@gmail.com sau la sediul fiecarui spatiu in care spectacolul va fi prezentat. 
 
***
Despre For The Win
“Ar fi trebuit sa fie – ca multe altele - o demascare a alienarii din marile companii, ridicand amenintator pumnul (eventual stangist) impotriva efectelor perverse ale capitalismului: dezumanizare, sclavie moderna, idolatria eficientei, funesta agresivitate concurentiala. A rezultat, in schimb, o acuarela despre inconsistenta umana. Workaholici care nu mai stiu ce-i un week-end liber, angajati devotati trup si suflet firmei, tineri care nu mai au alta viata in afara celei profesionale, ambitiosi prinsi in vartejul carierelor – de fapt, simple umbre umane.” 
Catalin Bogdan – Art Act Magazine  

“Acesta ar putea fi un spectacol despre corporatisti si viata lor (nu neaparat interioara). Unora ar putea sa le trezeasca amintiri despre cazul de acum citiva ani, al tinerei moarte de prea multa munca intr-o multinationala. De fapt, ForTheWin e un spectacol despre un anume tip de raportare la propria viata si despre o anume etica. O etica a comunitatii si comunitarismului, venind din partea unei echipe de artisti care, in ultimii ani, a lucrat preponderent in zona teatrului comunitar si decide acum sa se reinventeze artistic.”
Iulia Popovici – Observatorul Cultural