Ștefania Popp este din 1997 C.E.O. al Junior Achivement România, O.N.G. pe care l-a transformat în scurt timp într-o organizație capabilă să se autofinanțeze și în cea mai mare entitate educațională din România, cu programe în peste 2000 de școli de care au beneficiat peste 200.000 de studenți anual.
Sub conducerea sa, Junior Achivement România a implementat programe gratuite de economie aplicată și antreprenoriat, educație financiară și aptitudini pentru angajare în școli și licee, printr-un parteneriat cu Ministerul Educației semnat în 2003.
Ștefania Popp a reușit să atragă cele mai importante firme din țară, din diferite industrii, să investească în educația publică și, de asemenea, să introducă tehnologia și programele online în circuitul educațional. Pentru rezultatele sale deosebite a primit multe premii naționale, Platinum Achievement Award în Miami (2006) și Life Time Achievement Award în Atlanta (2007).
***
Campania de comunicare pentru cea de-a XVI-a ediție a Galei Societății Civile, „Reginele Neștiute ale Societății Civile”, se desfășoară în perioada 16 mai – 30 iunie 2018 și stă sub semnul Centenarului Marii Uniri.
Sub sloganul „Reginele Neștiute ale Societății Civile”, în campania de comunicare sunt celebrate o serie de personalități feminine de astăzi, care continuă să creadă în principiile Reginei Maria prin munca lor în cadrul ONG-urilor și fundațiilor caritabile.
Nouă personalități feminine, reprezentante ale sectorului asociativ, sunt anul acesta imaginea campaniei Galei Societății Civile: Simona Voicescu – Asociația Necuvinte, Daniela Buzducea – Fundația World Vision România, Marina Dragu - Grupul de Inițiativă „Lacul Tei”, Cristina Grigore - Fundația Părinți din România, Ștefania Popp – Junior Achievement Romania, Silvia Asandi – Fundația Romanian Angel Appeal, Mirela Nemțanu – Fundația Hospice Casa Speranței, Cristina Buja – Fundația Principesa Margareta a României și Raluca Tănase – Asociația de Medicină pentru Sănătate Publică.
Campanie realizată de: Gavrilă & Asociații
Foto credit: Alex Gâlmeanu
Sub conducerea sa, Junior Achivement România a implementat programe gratuite de economie aplicată și antreprenoriat, educație financiară și aptitudini pentru angajare în școli și licee, printr-un parteneriat cu Ministerul Educației semnat în 2003.
Ștefania Popp a reușit să atragă cele mai importante firme din țară, din diferite industrii, să investească în educația publică și, de asemenea, să introducă tehnologia și programele online în circuitul educațional. Pentru rezultatele sale deosebite a primit multe premii naționale, Platinum Achievement Award în Miami (2006) și Life Time Achievement Award în Atlanta (2007).
***
Campania de comunicare pentru cea de-a XVI-a ediție a Galei Societății Civile, „Reginele Neștiute ale Societății Civile”, se desfășoară în perioada 16 mai – 30 iunie 2018 și stă sub semnul Centenarului Marii Uniri.
Sub sloganul „Reginele Neștiute ale Societății Civile”, în campania de comunicare sunt celebrate o serie de personalități feminine de astăzi, care continuă să creadă în principiile Reginei Maria prin munca lor în cadrul ONG-urilor și fundațiilor caritabile.
Nouă personalități feminine, reprezentante ale sectorului asociativ, sunt anul acesta imaginea campaniei Galei Societății Civile: Simona Voicescu – Asociația Necuvinte, Daniela Buzducea – Fundația World Vision România, Marina Dragu - Grupul de Inițiativă „Lacul Tei”, Cristina Grigore - Fundația Părinți din România, Ștefania Popp – Junior Achievement Romania, Silvia Asandi – Fundația Romanian Angel Appeal, Mirela Nemțanu – Fundația Hospice Casa Speranței, Cristina Buja – Fundația Principesa Margareta a României și Raluca Tănase – Asociația de Medicină pentru Sănătate Publică.
Campanie realizată de: Gavrilă & Asociații
Foto credit: Alex Gâlmeanu