Kiehl’s Since 1851, marca de produse de îngrijire cu o vechime de 166 de ani, anunță parteneriatul cu câștigătorul Premiilor Oscar, Matthew McConaughey, în beneficiul asociației Autism Speaks, un lider global în lupta împotriva autismului. În colaborarea cu Matthew McConaughey, Kiehl’s a creat un video pentru a atrage atenția asupra acestei afecțiuni și pentru a transmite mesajul „copiii cu autism au nevoie de atenția dumneavoastră chiar acum.” Kiehl’s vă invită să distribuiți acest film special și va dona câte $1 pentru fiecare distribuire, până la suma de  $200,000, către Asociația Autism Speaks.
 
Parteneriatul include și lansarea în ediție limitată a unuia dintre cele mai iubite produse ale mărcii: Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream, acest produs fiind un memento al campaniei. Designul realizat de McConaughey’s conține culori vibrante și forme geometrice, inclusiv piese de puzzle – o trimitere către emblema Autism Speaks, o piesă de puzzle albastră. 
 
Tulburarea de spectru autist se referă la o serie de tulburări caracterizate prin abilități sociale limitate, comportamente repetitive, dificultăți în vorbire și comunicare non verbală. Cercetările arată că nu există un singur tip de autism, ci mai multe subtipuri, care afectează 1% din populația globală. 1 din 68 de copii  – și 1 din 42 de băieți – potrivit datelor furnizate de U.S. Centers for Disease Control. Prin unirea celor trei forte, Kiehl’s, Autism Speaks și Matthew McConaughey, campania dorește să faciliteze înțelegerea și acceptarea în societate a acestor copii și adulți cu autism și să strângă fonduri pentru resurse vitale.
 
„Autismul afectează aproximativ 70 de milioane de persoane la nivel mondial și mulți dintre elevii care se înscriu la programele fundației mele, Just keep livin, sunt copii cu tulburări de spectru autist. Am fost martorul efectelor autismului nu doar asupra copiilor, ci și asupra familiilor acestora” a spus McConaughey. „Sunt recunoscător pentru colaborarea cu Kiehl’s și Autism Speaks pentru că încercăm să facilităm diagnosticarea precoce și să le oferim servicii de ajutor acestor copii incredibili și familiilor lor”. 
 
„De peste 160 de ani Kiehl’s a fost implicat în susținerea comunităților locale. Avem, de asemenea, tradiția de a aduce în atenția publicului cauzele care nu sunt foarte vizibile”, a spus Cheryl Vitali, Manager General al Kiehl’s Since 1851. „Cu acest parteneriat continuăm această tradiție; vom folosi rețeaua globală Kiehl’s pentru a ajuta copiii și familiile afectate de autism. În parteneriat cu Autism Speaks, sperăm să aducem în atenția publicului această tulburare”.
 
„Suntem recunoscători mărcii Kiehl’s și lui Matthew McConaughey pentru că susțin comunitatea persoanelor cu autism, comunitate care este atât de mare și de diversificată”, a spus Angela Geiger, președinte și CEO Autism Speaks. „Acest tip de parteneriate ne ajută să ne continuăm misiunea de a promova soluții pentru nevoile persoanelor cu autism și ale familiilor lor.” 
 
***
Despre Matthew McConaughey
Matthew McConaughey este un actor american, câștigător al Premiilor Oscar, și un mare filantropist. McConaughey a fost remarcat în rolul din Dazed and Confused (1993) și este bine cunoscut pentru rolul cu care a câștigat Premiul Oscar, din filmul Dallas Buyers Club (2013). McConaughey și soția sa Camila Alves sunt ambii pasionați de filantropie și împreună au fondat fundația Just keep livin, o fundație non-profit care se dedică proiectelor de sănătate și bunăstare pentru tineret.
 
Despre Autism Speaks
Autism Speaks promovează soluții pentru persoanele cu autism și familiile lor de-a lungul întregii vieți. Facem aceste lucru prin proiecte de promovare și susținere; înțelegerea și acceptarea persoanelor cu tulburări de spectru autist. Ajutăm persoanele cu autism și familiile acestora cu resurse, instrumente online și informații pe durata întregii vieți. Vizitați AutismSpeaks.org pentru a afla mai multe despre această asociație.
 
Despre campanie la nivel local 
Pe lângă implicarea în acțiunile filantropice la nivel global, Kiehl’s este implicat și în acțiuni ce susțin organizațiile și comunitățile locale: support financiar, voluntariat, donații de produse, etc. 
 
Anul acesta Kiehl’s România va susține la nivel local asociatia HELP Autism. Ajutorul va reprezenta 500 de ore de terapie gratuită pentru copiii cu tulburari de spectru autist pe care asociatia îi are în grijă. Pe durata campaniei, clienții Kiehl’s vor primi un simbol al acestei colaborări, o brățară cu logo-ul HELP AUTISM. l www.helpautism.ro l
 
Kiehl's a fost creat în New York, în cartierul East Village ca o farmacie tradițională. Experiența sa unică reprezintă un amestec de cunoștinte cosmetice, botanice, farmaceutice și medicale, care au evoluat și s-au dezvoltat de-a lungul timpului. În România, Kiehl’s a deschis primul magazin în anul 2015, în prezent fiind reprezentat prin 4 magazine: 2 în București, unul în Cluj Napoca și unul în Iași.