Un insert in revistele pentru femei intriga de la prima atingere: ceea ce pare a fi o reclama la un parfum de lux urmeaza sa devina un semnal de alarma puternic cu privire la abuzului fizic din Romania. In 2012 agentia a creat pentru aceeasi fundatie campania de constientizare ”De 8 Martie, nicio palma”.

Advertorialul inserat de Fundatia Sensiblu in revistele pentru femei arata ca o reclama la un parfum de lux, insotita de o mostra. Mesajul indeamna femeile sa testeze parfumul frecand incheietura mainii de o suprafata predefinita. Cand fac acest gest, ceva obisnuit pentru cititoarele de reviste, pe piele se transfera o vopsea violet. Astfel, este simulata o vanataie familiara femeilor care in mod constant sunt bruscate si agresate de catre partenerii lor de viata. In locul mesajului „testeaza parfumul” apar acum informatii despre cum poate Fundatia Sensiblu sa sustina si sa ajute victimele violentei domestice.

Prin mesajul ”Vanataia dispare, trauma ramane”, campania Sensiblu vrea sa vorbeasca atat cu posibile victime ale violentei domestice, indicandu-le o modalitate prin care pot cere ajutorul, dar si cu persoane din preajma victimelor care pot da mai departe mesajul de sustinere. 
 
“In toata comunicarea noastra impotriva violentei domestice pentru Fundatia Sensiblu incercam sa eliminam preconceptia ca violenta domestica se intampla doar la ne-educati, doar la tara, departe de noi, cei civilizati. Din pacate, acest fenomen e mult mai aproape si mai des intalnit decat ne imaginam. Din acest motiv, campaniile noastre, inclusiv aceasta, au fost intruzive, au intrat „cu bocancii” in viata publicului, incercand sa scoata acest fenomen din zona de acceptare tacita.  Acum am ales cea mai puternica forma de violenta, abuzul fizic, si am replicat efectele ei directe. Am vrut sa fie totul cat se poate de in your face.” declara Razvan Ludu , Sr. Art Director, Geometry Global. 
 
„Prin aceasta campanie, ne dorim ca acelea care au simtit deja „parfumul” violentei domestice in caminul lor sa vina catre noi, iar cele ce-l vor atinge prima oara in  paginile revistelor sa ne ajute sa ducem mesajul mai departe. Numarul de telefon al centrului de consiliere Casa Blu al Fundatiei Sensiblu le sta la dispozitie: 021 311 46 36.” spune Cristina Horia, Director Executiv al Fundatiei Sensiblu
 
La nivel global, peste 700 milioane de femei sunt victime ale abuzurilor fizice si sexuale comise de sotii sau partenerii lor. In Romania, intre anii 2004 si 2012, peste 940 de persoane si-au pierdut viata din cauza conflictelor in familie. Numai in anul 2012 au fost peste 86 000 de solicitari de interventie in cazuri de agresiuni in familie la serviciul 112.
 
Echipa Geometry Global
Razvan Ludu (Sr. Art Director), Sorana Somesan( Sr. Copywriter), Florina Alexandru (Sr.Art Director), Mihai Fetcu (Creative Director), Ada Iftodi (Account Manager), Mihai Draghici (Account Manager), Patricia Arbanas (Group Account Director).
 
Echipa Fundatia Sensiblu:
Cristina Horia (Director Executiv), Veronica Dobre (PR Manager). 
 
Despre Frundatia Sensiblu
Fundatia Sensiblu este o fundatie corporativa infiintata in anul 2002 de Sensiblu, cel mai mare lant de farmacii din Romania. De la inceputul activitatii, Fundatia Sensiblu s-a implicat in sustinerea femeilor si copiilor victime ale violentei domestice prin serviciile gratuite de consiliere sociala, psihologica si juridica si cazarea in adapostul temporar. Din anul 2002, aproximativ 4500 de femei si copii victime ale violentei domestice au beneficiat de serviciile de consiliere, si peste 180 de persoane au fost gazduite in adapost. Fundatia Sensiblu este acreditata conform legii ca furnizor de servicii sociale.

Despre Geometry Global
Geometry Global este cea mai mare si complexa agentie de activare de brand. Cu o echipa de 4000 de experti din 56 de piete, reteaua globala dezvolta programe de marketing conectand oamenii cu brand-urile la momentul potrivit, la locul potrivit si in modalitati diferite.  Lansat in iunie 2013, Geometry Global ofera servicii de activare precum shopper marketing, marketing centrat pe relatii, promotional si experiential, din mediile trade si digital. Geometry Global este parte a grupului WPP. Pentru mai multe informatii, vizitati www.geometry.com.