BB: Dacă ar fi să rezumați într-o frază, care este secretul locului pe care l-ați ocupat în Sferturile Campionatului de Bine?
C.G.: Comunicarea permanenta cu ”beneficiarii”.
BB: Cum ați promovat acest proiect cu care v-ați înscris în Campionatul de Bine?
C.G.: online- social media - Facebook, Twitter, Linkedin și radio, precum și în baza de date abonați.
BB: Cu cine ați vorbit cel mai des despre proiectul vostru: presa, prieteni de pe FB, cunoscuții din viața de zi cu zi, autorități, antreprenori locali, parteneri, alte organizații non-profit din județ sau partenere?
C.G.: prieteni, Facebook, presa, dar și grupurile de părinți.
BB: Ce sfat le-ați da celor care au reușit să se califice în semifinalele Campionatului de Bine? Cum ar trebui să abordeze această etapă pentru a strânge mai multe fonduri?
C.G.: Să fie autentici și să comunice direct cu susținătorii.
BB: Dumneavoastră ce veți face în Semifinală, care sunt direcțiile pe care vă veți concentra eforturile pentru a strânge cât mai multe fonduri?
C.G.: sms sender, Facebook, tv, radio, newsletter, întâlniri directe.
BB: Care sunt principalii „promotori” ai proiectului?
C.G.: Părinții care au apelat si vom avea 2 ambasadori.
BB: Care sunt canalele de comunicare la care veți apela în principal în această etapă a Campionatului de Bine?
C.G.: online, radio și tv.
Cristina Grigore este reprezentant al Fundației Părinți din România, participantă în Campionatul de Bine cu proiectul "Peditel 1791. Sfat medical pediatric prin telefon, non stop".
Interviu preluat de pe BursaBinelui.ro