Toate lucrarile care au fost publicate in mediul online pot fi accesate pe site-ul FFFF.
Ajunsa la al cincilea an de existenta, competitia Superscrieri incurajeaza publicul sa isi indrepte atentia si recunoasterea catre acei autori care inca ne spun povestile care conteaza, care ne desteapta, ne curata de perceptii si ne aduna. Cei 18 astfel de autori pe care juriul Superscrieri ii nominalizeaza anul acesta, in urma mecanismului de concurs, sunt: Alexandra Dinca, Andrei Luca Popescu, Ani Sandu, Bojan Voicu, Bogdan Dinca, Catalin Gombos, Cristian Delcea, Ioana Cirlig, Ioana Moldovan, Iulia Rosu, Lina Vdovii, Luiza Vasiliu, Matei Barbulescu, Mircea Restea, Stefan Mako, Timea Hont, Vlad Stoicescu si Vlad Ursulean.
In seara de 18 noiembrie se vor anunta castigatorii finali pentru sectiunile Reportaj, Portret, Opinie si Fotojurnalism, precum si premiile speciale, in cadrul Galei de Premiere de la Teatrul Odeon. Ce isi propune FFFF prin acest eveniment, ne spune Beatrice Weber, presedinte executiv al Fundatiei:
„Dupa 5 ani de Superscrieri, daca se mai indoieste cineva ca avem autori si muncitori, si talentati, si responsabili, iata, noi am reusit sa adunam un palmares de cateva astfel de nume. Recurenta unor nume de la an la an ne arata ca exista si consecventa in munca lor, o calitate tot mai mult de apreciat. Dupa un an intreg de lucru la ea, Gala Superscrieri nu este doar o seara in care oferim cateva trofee si incheiem inca o editie a competitie. Ne dorim sa adunam o comunitate cat mai mare de autori si cititori care apreciaza si cunosc valoarea unor non-fictiuni bine documentate si care cred cu tarie ca lumea se poate schimba si prin povesti de calitate.”
Se vor oferi 17 premii: Superscrierea Anului in valoare de 1000 euro, Premiul Special al Juriului, cinci premii I pentru fiecare categorie, in valoare de 500 de euro fiecare, precum si premiile II si III pentru fiecare categorie. Totodata, FFFF a anuntat oferirea a trei premii speciale onorifice, in afara mecanismului de concurs: premiul pentru o super-carte de non-fictiune, premiul pentru un super material audio-video si premiul pentru Consecventa si Decenta.
Contact pentru jurnalistii interesati sa participe la evenimentul de Gala / acreditari de presa: zenaida@ffff.ro.
Editia actuala a Premiilor Superscrieri nu ar fi fost posibila fara sustinerea partenerilor si prietenilor:
Patron al editiei: BRD – Groupe Société Générale, sponsor principal - Avon Romania, sponsori de categorie: Orange Romania, FAN Courier, FriendsTBWA, SPV Legal si Romanian Business Leaders.
Super-prieteni si sustinatori: Hotnews, Sapte Seri, Adevarul, Dilema Veche, Foreign Policy, Decat o Revista, The Power of Storytelling, RFI Romania, Centrul pentru Jurnalism Independent, RISE Project, Active Watch, Think Outside The Box, Romania Pozitiva, IGLOO Media, Veioza Arte, Bookblog.ro, Editura Humanitas, Editura Publica, Tea Forte Romania, Antalis, Bixel.
Pentru mai multe detalii despre Premiile Superscrieri 2015, explorati http://ffff.ro/superscrieri/.
22 de autori care au fost premiati pana acum la Superscrieri se regasesc si in cartea „Superscrieri, drumul generatiei noastre”, disponibila in librariile Humanitas si Carturesti. Antologia cuprinde 24 de materiale care au primit premiul I la primele patru editii si este un proiect realizat impreuna cu BRD – Groupe Societe Generale.
#Despre Fundatia Friends For Friends
Suntem Fundatia Friends For Friends si de 5 ani ne directionam toate eforturile si energia sa sustinem creativitatea practica, dezvoltand proiecte si instrumente care sa ii ajute pe oameni sa isi descopere potentialul creativ.
Dintre cele mai cunoscute proiecte FFFF: Creative Fitness Studio - gym de antrenare si dezvoltare a creativitatii prin exercitii si experiente creative de grup, Biblioteca FFFF - peste 1600 de carti utile profesionistilor implicati in industrii creative, OraDeCreativitate.ro - proiect educativ care isi propune introducerea orelor de creativitate in scoala, expozitia Ciorne 2.0 - despre cum devin ideile realitate si, nu in ultimul rand, Superscrieri (Premiile Superscrieri si Bursele Superscrieri pe domenii de interes public). FFFF este o initiativa a agentiei de publicitate Friends/TBWA.