12 tineri își antrenează  ideile în cea mai creativă tabără a verii: iMKreative camp, organizată de Școala de Valori, care se adresează tinerilor cu vârsta între 14 și 19 ani şi se desfăşoară  în perioada 3-7 iulie, în orașul Câmpulung Muscel.
 
Chiar dacă nu ai studiat marketing și advertising în liceu, o carieră în acest domeniu poate fi mai aproape decât crezi. La Școala de Valori îți antrenăm ideile creative și te învățăm să pui la cale campanii de promovare și marketing pentru produse în cadrul unei tabere de dezvoltare personală și profesională prin care îți vom demonstra că poți ajunge un consultant în servicii de marketing performant, atât timp cât ai alături o echipă de colegi pasionați, dedicați și cu o atitudine pozitivă molipsitoare!

iMKreative Camp este un program de tip tabără de vară care încurajează tinerii liceeni să urmeze o carieră în marketing indiferent de domeniul studiilor acestora. În cadrul taberei participanții vor lucra alături de traineri Școala de Valori pentru a își dezvolta abilitățile de comunicare, muncă în echipă și ideație.
 

”Motivul principal al participării mele din tabără este dorința mea de a profesa în acest domeniu. Poate e ciudat faptul că sunt pasionată de acest lucru la fel cum ar fi cineva de medicină, doar că sunt pur și simplu fascinată de faptul că putem găsi idei și inspirație în lucrurile mărunte din viața de zi cu zi.”
a spus Sabina Atodiresei, participantă iMKreative Camp.

În procesul de învățare vor fi ghidați de Maria Predoiu, președinte al consiliului director IAA, specialist în marketing cu o experiență de peste 15 ani în business în cadrul companiei cu cea mai bună școală de leadership și de marketing, Procter & Gamble. Experientă locală, regională în marketing precum şi abilităţile de  trainer certificat  pentru multiple competențe fac ca Maria să fie cel mai bun ghid al tinerilor pentru a descoperi calea comunicării şi a advertisingului creativ.

Astfel, 12 tineri au dat startul unei experienţe de învăţare şi sunt gata să afle secretele inovației, marketingului și să treacă prin etapele dezvoltării unui produs în cele 5 zile pline de provocări, discuții și multe activități creative menite să le dezvolte gândirea critică, capacitatea de lucru în echipă şi abilităţile de prezentare, skill-uri extrem de utile pentru o carieră în marketing.
 
Şcoala de Valori este o organizaţie non-guvernamentală modernă ce are ca viziune dezvoltarea unei societăţi bazate pe valori prin educaţie inovativă. Punem sub semnul întrebării graniţele educaţiei tradiţionale şi creăm oportunitatea persoanelor de a accesa informaţii de valoare, experienţe de formare a caracterului, de a interacţiona cu modele pozitive şi de a avea expunere internaţională, cu scopul de a creşte responsabilitatea personală şi controlul fiecăruia asupra alegerilor personale.