Furtuna devastatoare care a afectat vestul ţării în 17.09.2017, a produs numeroase pagube materiale. Venind în sprijinul familiilor afectate, Kaufland România şi Fundaţia “Pentru Voi” au acordat ajutoare materiale nerambursabile pentru repararea locuinţelor avariate de furtună, în suma de 420.000 lei. Întrucât fondurile pentru finanţarea acestor ajutoare umanitare puse la dispoziţie de către Kaufland România nu au fost epuizate în cadrul primei sesiuni, care s-a desfăşurat în a două jumătate a lunii septembrie şi începutul lunii octombrie, lansăm o nouă cerere de aplicaţii. 
 
În cea de-a două sesiune pot să acceseze finanţarea şi persoane fizice/juridice cu domiciliul/sediul în judeţul Bihor. De asemenea, am lărgit aria aplicanţilor eligibili cu instituţiile de învăţământ, care îşi desfăşoară activitatea în imobile deteriorate de furtună din 17.09.2017. 
valoarea maximă a unei finanţări acordate per familie/instituţie de învăţământ/furnizor de servicii sociale este de 5.000 lei.
    
Familiile din judeţele Timiş, Arad, Bihor sau Hunedoara pot accesa finanţarea nerambursabilă până pe 31 octombrie 2017 dacă îndeplinesc următoarele condiţii de eligibilitate
· Imobilul afectat să fie în judeţele Timiş, Arad, Bihor sau Hunedoara 
· Venitul pe membru de familie să nu depăşească 1000 lei
· Afectarea imobilului să fie cauzată de furtună din 17 septembrie

Familiile care au beneficiat de ajutor umanitar în sesiunea anterioară nu mai pot depune aplicaţii în această etapă de acordare a ajutoarelor umanitare.
 
Pentru a accesa finanţarea, aplicantii trebuie să depună la Fundaţia “Pentru Voi”, un dosar care să cuprindă:
· Cerere
· Copie carte de identitate pentru toţi membrii familiei din care să rezulte că au domiciliul sau reşedinţa la imobilul pentru care se solicită sprijin financiar;
· Copie după Contractul de vânzare-cumpărare sau extras de carte funciară sau copie după contract de închiriere;
· Declaraţie pe proprie răspundere privitor la componentă familiei şi veniturile acestora, însoţită de: adeverinţă de venituri pentru salariaţi, cupon de pensie etc;
· Poze cu imobilul afectat din care să rezulte gravitatea avarierii. Cel puţin o poză trebuie să fie făcută, astfel încât să se poată identifica imobilul şi vecinii (ex. să fie lizibil nr. casei, stradă etc.), celelalte poze trebuie să prezinte în detaliu stricăciunile produse şi care trebuie reparate;
· Pentru imobilele din comune, o adeverinţă de la o autoritate publică (Primărie, Poliţie) privind faptul că avaria a fost produsă la furtună din 17.09.2017; 
· Suma solicitată pentru reparaţie, cu o motivare a estimării;
 
Pot depune aplicaţii şi familiile care locuiesc în blocuri avariate de furtună, finanţarea acordându-se pentru contribuţia lor la plata lucrării de reparaţii contractată de Asociaţia de proprietari. 
 
Sunt eligibile pentru acordarea de finanţări nerambursabile şi instituţiile de învăţământ, serviciile sociale publice sau private din judeţele Timiş, Arad, Bihor şi Hunedoara, cu precizarea că o entitate care a primit finanţare în sesiunea anterioară, poate aplică în prezenţa sesiune, pentru un alt imobil/alt serviciu social.

Acestea vor depune un dosar compus din:
· Cerere;
· Hotărâre judecătorească de înfiinţare a organizaţiei, act constitutiv sau  Statutul organizaţiei, Actul de înfiinţare şi organizare al instituţiei publice;
· Extras RAF (Registru al asociaţilor şi fundaţilor) actualizat, nu mai vechi de 30 de zile;
· Certificat fiscal, cu CIF;
· Extras bancar din partea băncii (fără sume);
· Împuternicire pentru cazurile în care persoană care semnează contractul nu este aceeaşi cu reprezentantul legal;
· Extrasul de carte funciară, nu mai vechi de 30 de zile şi/sau copia titlului în baza căruia ONG-ul/instituţia deţine imobilul pentru care se solicită finanţare;
· Copia certificatului de acreditare al organizaţiei că furnizor de servicii sociale şi copia licenţei de funcţionare pentru serviciile sociale;
· Poze cu imobilul afectat din care să rezulte gravitatea avarierii. Cel puţin o poză  trebuie să fie făcută, astfel încât să se poată identifica imobilul ( ex. Să fie lizibil nr. casei, stradă, vecinii, etc.), celelalte poze trebuie să prezinte în detaliu stricăciunile produse, care trebuie reparate. 
· Memoriu justificativ cu suma solicitată şi  devizul cheltuielilor necesare reparării imobilului.  

Aplicaţiile se depun la sediul Fundaţiei Pentru Voi, Timişoara Str. Bacalbaşa 69-65 A sau online la solidaritatedupafurtuna@pentruvoi.ro.
Persoană de contact : Simona Hanga, tel. 0755056306
Termen de depunere a aplicaţiilor: 31 octombrie 2017