Va prezentam clipul oficial al campaniilor Creionetica realizat de video maker-ul Ileana Szasz. Clipul surprinde atmosfera festivalului si prezinta totodata intreaga oferta de slogane, versuri si fotografii dar si placerile vinovate asumate si transmise fara perdea ale participantilor la festival.
Pe parcursul a doua zile de festival, 18 si 19 august, cei prezenti si-au transformat ofurile in versuri si le-au impartasit tuturor pe terasa la Fabrica. Cu “Micul kit al protestatarului” dar si cu celelalte pancarte si oferte de slogane, participantii s-au intrecut in versuri si au imortalizat momentul intr-o fotografie.
Galeria foto:
A doua campanie, “Consum pe paine”, invita publicul sa contribuie la colectia de placeri vinovate consumiste. Dintr-o simpla joaca a iesit la iveala modul in care societatea de consum ne-a influentat alegerile si impactul pe care il producem la nivelul societatii prin "micile" noastre capricii. Sesiunea foto care a rezultat in urma campaniei este savuroasa:
Campania Consumix a fost nelipsita de la acest festival de publicitate alternativ-neconventionala, astfel cele 5 clipuri au rulat pe terasa in cadrul proiectiilor de social awareness.
ADfel e singurul eveniment de publicitate neconventionala din Romania si cel mai fain playground al creativitatii din noi. Festivalul promoveaza formele alternative de comunicare pentru branduri si metode neconventionale de a vorbi cu oamenii. O saptamana pe an, la Fabrica, se strang cei care fac publicitate-spectacol si nu numai.
Mai multe informatii despre cum a fost la festivalul pe: http://www.iqads.ro/relevant/adfel.
Agentia Creionetica crede ca activismul si creativitatea fac casa buna, motiv pentru care isi dedica energia cauzelor sociale si de mediu. Mai multe detalii despre proiectele creionetice pe: www.creionetica.ro.