Adriana Liuțe este, din 2012, co-fondator și Managing Partner al agenției de branding
Storience, agenția de partea brandurilor bune. Brandurile bune sunt acele branduri care pun bunăstarea proprie și pe cea a societăți pe același plan și în același plan de afaceri, indiferent din ce industrie provin. Recent, Storience a dezvoltat pro bono identitatea primului incubator de antreprenoriat civic din România - Civistarter.
Înainte de a intra în consultanța de brand în 2010, Adriana a fost manager de marketing și comunicare pentru divizia din Europa a companiei Genpact. În acest rol, a inițiat și condus toate activitățile de CSR ale companiei, obținând premiul „Cel mai bun program de voluntariat corporatist” la „Gala Oameni pentru Oameni” în 2009.
Adriana și-a început cariera ca jurnalist în presa de business, jurnalismul fiind totodată domeniul în care are și pregătirea formală (absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării de la Universitatea din București, unde are și un master în Managementul instituțiilor de presă).