Evenimentul va fi prezentat de Răzvan Exarhu, Realizator „Morning Glory” - Rock FM.
 
Campania de comunicare a celei de-a XVII-a ediţii Gala Societății Civile, ”Oameni de Valoare Europeană”, se desfășoară în perioada 16 mai – 26 iunie 2019. Campania promovează cele șase valori europene - demnitatea umană, libertatea, democrația, egalitatea, statul de drept și drepturile omului – prin intermediul unor oameni, proiecte, organizații și grupuri de inițiativă, câștigătoare la ediția anterioară a Galei Societății Civile, care materializează și promovează aceste valori în România: Carmen USCATU & Oana GHEORGHIU – Fondatoare Asociația Dăruiește Viață (Demnitate umană), Iris POPESCU - Președinte Asociația Metodelor Alternative de Integrare Socială (Libertate), Mihai MATEI - Coordonator Fondul pentru Democrație și Membru fondator Geeks for Democracy (Democrație), Alina ȚIPLEA - Președinte Merci Charity Boutique (Egalitate), Bogdan IVĂNEL - Managing Director Code4Romania (Statul de drept), Patrick OURIAGHLI - Director General Ateliere fără Frontiere (Drepturile omului).
 
În 2019, anul în care România a preluat pentru prima dată Preşedinţia Consiliului Uniunii Europene şi anul alegerilor europarlamentare, Gala Societăţii Civile vrea să atragă atenția asupra activității neîntrerupte a sectorului asociativ, o comunitate de oameni care lucrează pentru binele majorității, schimbă societatea, luptă pentru modernizarea României și o raliază la valorile europene.
 
Astfel, ediţia de anul acesta subliniază deschiderea sectorului asociativ către valorile europene şi eforturile depuse de acesta pentru ca România să reprezinte o societate în care sunt încurajate toleranța, solidaritatea și combaterea discriminării.
 
Campania de comunicare, care se va desfășura în mediile de comunicare: TV, radio,  indoor, print și online, este semnată de agenția de creație Gavrilă & Asociații.
 
„Într-o perioadă socio-politică în care predomină un scepticism provincial față de viitorul Uniunii Europene, am ales să facem această campanie care aduce în focus o serie de șapte oameni-principii din 6 ONG-uri românești. Oameni care, prin eforturile și proiectele lor de zi cu zi, personifică cu succes câte un principiu fondator al Uniunii Europene. Fiecare cu declarația sa personală, declaraţie pe care art directorul se concentrează şi foloseşte typography-ul pentru a-l face un punct de interes cu valoare de ilustraţie a gândului fiecărui participant din campanie, integrându-l în esenţa personalităţii lor: oameni de valoare europeană", declară Alina Gavrilă-Borțun, Director de Creație - Gavrilă & Asociații.
 
Alături de echipa de creație a agenției Gavrilă & Asociații, la realizarea campaniei au contribuit fotograful Alex Gâlmeanu, Bianca Dumitraşcu - Lettering Artist și o echipă de make-up artists și hair stylists AVON România
 
181 de iniţiative, respectiv 144 de proiecte, 23 de programe și 14 campanii de comunicare s-au înscris la cea de-a XVII-a ediţie a Galei Societăţii Civile, cel mai amplu proiect care promovează și premiază activitatea sectorului asociativ din România. Proiectele au fost jurizate de 48 de specialişti în implementarea și evaluarea proiectelor, cercetători, sociologi, jurnaliști, lideri și formatori de opinie ai societății civile și ai sectorului non-profit, la care se adaugă reprezentanți ai sectorului privat.
 
Pentru mai multe detalii despre campania Galei Societății Civile 2019 vizitați: www.galasocietatiicivile.ro
Mai multe informații despre Oamenii de Valoare Europeană regăsiți... AICI
 
___________________________________________________________________________
Gala Societăţii Civile este cel mai amplu proiect care promovează şi premiază activitatea sectorului asociativ din România. Iniţiată în anul 2002, Gala Societăţii Civile are ca misiune recunoaşterea tuturor iniţiativelor luate pentru îmbunătăţirea vieţii într-o comunitate, promovarea şi premierea spiritului civic şi a responsabilităţii sociale în România.

Gala Societății Civile este un proiect THE INSTITUTE.

Susţinătorii Galei Societatii Civile 2019:
Partener principal: KMG International
Partener pentru Sustenabilitate: Lidl România
Partener fondator: Fundaţia Vodafone România
Parteneri: BCR, Bursa Binelui, Metropolitan Life
Parteneri Media Principali: Rock FM, Promenada Mall, Radio România Cultural
Parteneri Media: News.ro, RFI România, Șapte Seri, IQads.ro, Zile și Nopti, TPS Engage, România Pozitivă, ŞtiriONG.ro. 
Parteneri tradiționali: Gavrilă & Asociații, AVON România, Netvibes România, Kaustik, 360 Revolution
Partener de monitorizare: mediaTRUST România.