Participanti & Proiecte
Campanii de comunicare pe teme sociale
Organizator: Merck Sharp & Dohme Romania
#cuunapreamulte
Campania de comunicare face parte din proiectul "Mame pentru viata. Viata pentru mame", implementat de World Vision Romania si MSD Romania timp de 3 ani (2016 - 2018). Proiectul a avut ca obiectiv dezvoltarea unui model integrat si inovativ de servicii de planificare familiala, sanatate reproductiva... [...]
#cuunapreamulte
Campania de comunicare face parte din proiectul "Mame pentru viata. Viata pentru mame", implementat de World Vision Romania si MSD Romania timp de 3 ani (2016 - 2018). Proiectul a avut ca obiectiv dezvoltarea unui model integrat si inovativ de servicii de planificare familiala, sanatate reproductiva... [...]
Organizator: Tribal Worldwide Romania
Fericiti la adanci batraneti - Uber Bingo for Good
1 din 2 varstnici din Romania se simte singur, conform unui studiu GfK, singuratatea devenind a doua problema a varstnicilor in tara noastra, dupa saracie. Fundatia Principesa Margareta a Romaniei si Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor deruleaza programe care ii ajuta pe batrani... [...]
Fericiti la adanci batraneti - Uber Bingo for Good
1 din 2 varstnici din Romania se simte singur, conform unui studiu GfK, singuratatea devenind a doua problema a varstnicilor in tara noastra, dupa saracie. Fundatia Principesa Margareta a Romaniei si Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor deruleaza programe care ii ajuta pe batrani... [...]
Organizator: Asociatia Art Revolution
Mame Adolescente
Numarul ridicat de mame adolescente din Romania (10% din nasterile dintr-un an) si problemele cu care acestea se confrunta este unul dintre subiectele cel mai putin prezente pe agenda publica si in mass-media. Dupa ani intregi de eforturi cateva ong-uri au reusit sa puna in discutie problema... [...]
Mame Adolescente
Numarul ridicat de mame adolescente din Romania (10% din nasterile dintr-un an) si problemele cu care acestea se confrunta este unul dintre subiectele cel mai putin prezente pe agenda publica si in mass-media. Dupa ani intregi de eforturi cateva ong-uri au reusit sa puna in discutie problema... [...]
Organizator: Asociatia Envision
Daruieste ziua ta
”Daruieste ziua ta” este o modalitate accesibila oricui pentru a sustine un proiect social prin fundraising voluntar individual. Oricine poate renunta la cadourile de ziua lui macar o data in viata pentru a sprijini un proiect cu impact in comunitate. Mecanismul este ca, de ziua ta, in loc sa... [...]
Daruieste ziua ta
”Daruieste ziua ta” este o modalitate accesibila oricui pentru a sustine un proiect social prin fundraising voluntar individual. Oricine poate renunta la cadourile de ziua lui macar o data in viata pentru a sprijini un proiect cu impact in comunitate. Mecanismul este ca, de ziua ta, in loc sa... [...]
Organizator: GMP PR
„Construiește o casă, dăruiește o acasă!” – Holcim si Hope and Homes for Children
Campania cu scop social ”Construieste o Casa, daruieste o acasa” face parte dintr-o initiativa ampla, derulata de catre Holcim Romania si Fundatia Hope and Homes for Children. Misiunea Fundatiei, sustinuta direct de catre Holcim Romania, este de a inchide toate orfelinatele din Romania pana in... [...]
„Construiește o casă, dăruiește o acasă!” – Holcim si Hope and Homes for Children
Campania cu scop social ”Construieste o Casa, daruieste o acasa” face parte dintr-o initiativa ampla, derulata de catre Holcim Romania si Fundatia Hope and Homes for Children. Misiunea Fundatiei, sustinuta direct de catre Holcim Romania, este de a inchide toate orfelinatele din Romania pana in... [...]
Organizator: Smartpoint Consulting
The Empty Shop
The Empty Shop este un proiect realizat de NEPI Rockcastle in parteneriat cu Act for tomorrow, Let's Do It Romania, Ariel si Lenor. Campania The Empty Shop s-a derulat in perioada 5 aprilie – 18 aprilie 2018 in 12 centre comerciale din Romania unde au fost plasate cutii de colectare de haine.... [...]
The Empty Shop
The Empty Shop este un proiect realizat de NEPI Rockcastle in parteneriat cu Act for tomorrow, Let's Do It Romania, Ariel si Lenor. Campania The Empty Shop s-a derulat in perioada 5 aprilie – 18 aprilie 2018 in 12 centre comerciale din Romania unde au fost plasate cutii de colectare de haine.... [...]
Organizator: Avon Cosmetics Romania
In a Relationshion - Campania Respectului Avon
1 din 3 adolescentii cuprinsi în studiul In a Relationship recunosc ca au verificat mesajele de pe telefonul prietenului/prietenei fara sa ceara voie. La doi ani dupa cercetarea nationala la care 1.500 de adolescenti din Romania au vorbit prima oara despre relatiile lor, proiectul In a Relationship... [...]
In a Relationshion - Campania Respectului Avon
1 din 3 adolescentii cuprinsi în studiul In a Relationship recunosc ca au verificat mesajele de pe telefonul prietenului/prietenei fara sa ceara voie. La doi ani dupa cercetarea nationala la care 1.500 de adolescenti din Romania au vorbit prima oara despre relatiile lor, proiectul In a Relationship... [...]
Organizator: MozaiQ
Iubirea NU se voteaza
Pe 11 septembrie 2018, Senatul a votat in favoarea referendumului initiat de Coalitia pentru Familie. Prin organizarea referendumului institutiile statului si-au abandonat datoria de a asigura egalitatea in drepturi a cetatenilor, mutand responsabilitatea unei decizii asupra cetatenilor romani.... [...]
Iubirea NU se voteaza
Pe 11 septembrie 2018, Senatul a votat in favoarea referendumului initiat de Coalitia pentru Familie. Prin organizarea referendumului institutiile statului si-au abandonat datoria de a asigura egalitatea in drepturi a cetatenilor, mutand responsabilitatea unei decizii asupra cetatenilor romani.... [...]
Organizator: Zaga Brand
CRONICARI DIGITALI
Pentru multe dintre autoritati, patrimoniul este un balast costisitor pentru buget, un elefant batran in sufrageria pe care ar dori sa o schimbe. Pentru romani, patrimoniul este casa lasata in paragina de proprietari sau monumentele istorice (85% dintre romani). In baza Baromentrului de Consum... [...]
CRONICARI DIGITALI
Pentru multe dintre autoritati, patrimoniul este un balast costisitor pentru buget, un elefant batran in sufrageria pe care ar dori sa o schimbe. Pentru romani, patrimoniul este casa lasata in paragina de proprietari sau monumentele istorice (85% dintre romani). In baza Baromentrului de Consum... [...]
Organizator: The Public Advisors
CAMPANIA DE AWARENESS BRING US CLOSER
Asociatia Pacientilor cu Afectiuni Neurodegenerative (APAN Romania) reprezinta comunitatea care ofera posibilitatea tuturor persoanelor afectate de boli neurodegenerative de a-si trai viata la cel mai inalt potential si de a oferi asistenta de care au nevoie pana cand se va gasi in final un... [...]
CAMPANIA DE AWARENESS BRING US CLOSER
Asociatia Pacientilor cu Afectiuni Neurodegenerative (APAN Romania) reprezinta comunitatea care ofera posibilitatea tuturor persoanelor afectate de boli neurodegenerative de a-si trai viata la cel mai inalt potential si de a oferi asistenta de care au nevoie pana cand se va gasi in final un... [...]
Organizator: Porter Novelli Public Relations
Plasticul, noua specie de pradator acvatic
Campania “Plasticul, noua specie de pradator acvatic” gazduita de Muzeul Antipa se afla in linie cu initiativa internationala a Grupului Veolia, sub promisiunea de brand „Regeneram Planeta” si are ca scop informarea oamenilor in legatura cu consumul de plastic si impactul acestuia asupra... [...]
Plasticul, noua specie de pradator acvatic
Campania “Plasticul, noua specie de pradator acvatic” gazduita de Muzeul Antipa se afla in linie cu initiativa internationala a Grupului Veolia, sub promisiunea de brand „Regeneram Planeta” si are ca scop informarea oamenilor in legatura cu consumul de plastic si impactul acestuia asupra... [...]
Organizator: Fundatia HOSPICE Casa Sperantei
Romania fara HOSPICE
Ca orice campanie HOSPICE, scopul a fost în primul rând cel de strângere de fonduri prin folosirea facilitatii de directionare a 20% din impozitul companiilor; apoi de conștientizare a nevoii uriașe de îngrijire paliativă. În fiecare an, aproximativ 170.000 de oameni aud „nu se mai poate... [...]
Romania fara HOSPICE
Ca orice campanie HOSPICE, scopul a fost în primul rând cel de strângere de fonduri prin folosirea facilitatii de directionare a 20% din impozitul companiilor; apoi de conștientizare a nevoii uriașe de îngrijire paliativă. În fiecare an, aproximativ 170.000 de oameni aud „nu se mai poate... [...]
Organizator: Zitec
#cei1024: salvează vieți la job
#cei1024 este o campanie lansată de echipa Zitec prin care ne dorim să convingem cât mai multe companii din București și din țară să organizeze gratuit sesiuni de donare de sânge la birou, în colaborare cu CTS regionale, astfel încât să combatem criza de sânge din spitalele din țară.... [...]
#cei1024: salvează vieți la job
#cei1024 este o campanie lansată de echipa Zitec prin care ne dorim să convingem cât mai multe companii din București și din țară să organizeze gratuit sesiuni de donare de sânge la birou, în colaborare cu CTS regionale, astfel încât să combatem criza de sânge din spitalele din țară.... [...]
Organizator: Mercury360 Communications
INIMI CUSUTE
In Romania sunt peste 1500 de copii cu boli cardiace care ar trebui sa fie operati in fiecare an, iar mai putin de jumatate dintre acestia ajung sa fie operati. Asociatia Inima Copiilor ii ajuta pe acestia printr-o serie de misiuni medicale: medici straini ii opereaza pro bono pe cei mici, alaturi... [...]
INIMI CUSUTE
In Romania sunt peste 1500 de copii cu boli cardiace care ar trebui sa fie operati in fiecare an, iar mai putin de jumatate dintre acestia ajung sa fie operati. Asociatia Inima Copiilor ii ajuta pe acestia printr-o serie de misiuni medicale: medici straini ii opereaza pro bono pe cei mici, alaturi... [...]