Participanti & Proiecte
Campanii de comunicare pe teme sociale

Fă-le casa din Home'Bank
Când vine vorba de implicare socială, românii direcționează donațiile cu precădere spre cauze precum sărăcie, acces la educație sau sănătate. Totuși, peste jumătate declară că sunt afectați de problemele de mediu și consideră că acțiunea individuală nu poate face diferența... [...]

Festival de bunătate locală
Încă din anul 2020 Grupul CEZ a început să își implice partenerii de afaceri în campaniile de CSR desfășurate pentru binele comunității. Astfel, cu ocazia Sărbătorilor de Paște din 2021, CEZ a pus partenerilor la dispoziție un sistem prin care puteau alege să primească un cadou... [...]

Adapost cu Energie
După o radiografie a comunității în care CEZ Vânzare își desfășoară activitatea a rezultat că sărăcia energetică este una din problemele majore cu care aceasta se confruntă. Furnizorul a hotărât să implice ONG-urile locale de profil în găsirea celor mai bune soluții pentru... [...]

Ziua Voluntarului – Deschidem uși pentru a face bine
Prin această campanie, Asociația The Social Incubator și-a propus să strângă fonduri care asigură 1.500 de ore de consiliere vocațională pentru tinerii instituționalizați. În 7 ani de activitate, Asociația a ajutat peste 6.000 de tineri instituționalizați să-și găsească un drum... [...]

Play for Good
Romanian United Fund este un ONG care oferă sprijin organizațiilor non-guvernamentale din România în proiecte concrete, cu impact imediat. Asociația Magic este cunoscută pentru taberele MagiCAMP. În contextul celei de-a doua veri de pandemie, RUF și Magic au avut ca obiectiv utilizarea... [...]

Energiada
Principalul obiectiv a fost prezentarea unor măsuri practice de reducere a costurilor lunare de energie și necesare pentru adoptarea unui comportament eficient energetic. Conform unei cercetări derulate de CEZ Vânzare în rândul clienților săi, doar 23% dintre clienți se consideră foarte... [...]

Generatorii de bine
Lansat în anul 2014 și ajuns la cea de-a 5-a ediție, Generatorii de bine oferă tuturor angajaților companiei oportunitatea de a propune proiecte care pot aduce schimbări pozitive în comunitate. Pe lângă generarea unui impact pozitiv de durată prin inițiativele susținute, programul... [...]

Sărbători la înălțime cu CEZ
Încă din anul 2020 Grupul CEZ a început să își implice partenerii de afaceri în campaniile de CSR desfășurate pentru binele comunității. Astfel, cu ocazia Sărbătorilor de Crăciun din 2021, CEZ a pus partenerilor la dispoziție un sistem prin care puteau alege să primească un cadou... [...]

Moș Crăciun la sate
Nevoile identificate: Înainte lansării campaniei din fundraising, a fost aplicat un sondaj în rândul gospodăriilor din mediul rural, pentru a identifica situația familiilor în prag de sărbători, pentru care această perioadă este de cele mai multe ori un motiv mare de stress din cauza... [...]

World Cancer Day
World Cancer Day este o inițiativă a The Union for International Cancer Control (UICC) și mobilizează în fiecare an, pe 4 februarie, persoane fizice, instituții și organizații din întreaga lume. Una dintre modalitățile de a transmite publicului larg mesajul de luptă împotriva cancerului... [...]

Trăiește o experiență DRAMAtică
La Habitat for Humanity România construim locuințe sigure pentru familii cu venituri reduse, încă din anul 1996. Viziunea noastră este o lume în care orice persoană are dreptul la o locuință decentă. Statisticile din țara noastră privind condițiile de locuit arată o realitate... [...]

#SuntAici pentru copiii din orfelinate
Dacă ai trăit vreodată frica de pierdere sau abandon, știi ce este în sufletul copiilor din orfelinate, zi de zi. Spune #SuntAici. De Ziua Mondială a Copiilor Orfani, pe 8 noiembrie 2021, Hope and Homes for Children a lansat campania-manifest #SuntAici, cu scopul de a trage un semnal de... [...]

Schimbă PET-ul cu Biletul
„Schimbă PET-ul cu biletul” este prima campanie din România care a introdus plata cu deşeurile pentru transportul public. Campania a reprezentat o premieră în România, ce a avut atât obiectivul încurajării folosirii transportului public, cât și al promovării colectării și... [...]

Mărturii 21 | Muzeul Abandonului
MUZEUL ABANDONULUI – MĂRTURII 21 – este o campanie participativă, derulată în spațiul public ca un experiment social de trezire a empatiei sociale, colective, printr-un apel la propriile abandonuri, mai mici, mai puțin extreme, dar care au lăsat răni adânci. Am adus astfel împreună... [...]

Împreună credem în magie
Vodafone România și Fundația Vodafone România investesc cu prioritate în dezvoltarea de soluții educaționale digitale pentru a oferi acces echitabil la educație tuturor copiilor. Astfel, Vodafone a inițiat și susținut financiar proiectul „Împreună credem în magie” care a presupus... [...]

#AiCSF #FaptePentruUnViitorMaiBun
Campania #AiCSF #FaptePentruUnViitorMaiBun are ca punct de plecare lansarea celui de-al treilea raport de sustenabilitate Lidl, pentru anul financiar 2019 (1 martie 2019 - 29 februarie 2020) și vorbește despre faptul că viitorul poate fi schimbat prin fapte, că lucrurile care nu ne plac la... [...]

Real Life Estate
Începutul iernii 2021 prindea ONG-ul Samusocial din România atârnând de un fir de păr. Ceea ce era până atunci singura organizație cu capacitate operațională de a sprijini persoanele fără adăpost până la reintegrarea socială, se afla în imposibilitatea de a ajuta. În lipsa unui... [...]

Campanie de prevenire a violenței domestice Bright Sky Ro
Campania s-a derulat în plină pandemie, pe fondul restrângerii dreptului de deplasare a tuturor cetățenilor, din considerente sanitare, precum și a creșterii tendinței de manifestare a violenței în familie între parteneri și asupra copiilor lor, la domiciliu. Obiectivele campaniei au... [...]

#îmidaivoie - Școala Primară CONCORDIA
În anul 2020, CONCORDIA a deschis o școală primară incluzivă, unde fiecare copil este tratat în mod egal, indiferent de mediul din care provine. Copiii proveniți din medii defavorizate învață alături de copii din familii fericite, fără a fi discriminați, într-o școală construită la... [...]

Institutul care merita!
Campania noastră a pornit de la dorința de a strânge suma de 270.000 euro, necesară pentru a deschide Institutul Autism Voice, primul centru multifunctional de recuperare și cercetare în autism, și de a crește nivelul de conștientizare asupra ce înseamna viața copiilor cu autism pe... [...]

Atingeri Nedorite
Campania “Atingeri Nedorite”, lansată de către Asociația Telefonul Copilului în 2021, a reușit să încurajeze adulții români să poarte o conversație despre unul dintre cele mai neplăcute subiecte din lume. Această campanie a stârnit conversații dificile despre abuzul sexual asupra... [...]