close

Participanti & Proiecte


Campanii de comunicare pe teme sociale

O Sală de Clasă ca Acasă Organizator: Graffiti PR
O Sală de Clasă ca Acasă

An de an, P&G, cu ajutorul ONG-urilor partenere, a transformat sălile de clasă din zone dezavantajate în spații sigure, prietenoase, care să îi motiveze pe parinți și să îi ajute pe copii să revină la școală cu drag, zi de zi. În 2020, P&G a transformat sala de clasă din Școala... [...]


Brighter Homes / POD cu POD luminezi o casă Organizator: GRAFFITI PUBLIC RELATIONS
Brighter Homes / POD cu POD luminezi o casă

Brandul Ariel, parte a portofoliului Procter & Gamble, își propune să îmbunătățească constant experiența de acasă și viața oamenilor din comunitățile în care își desfășoară activitatea, cu ajutorul celor mai avansate tehnologii. Astfel, în parteneriat cu Carrefour și ONG-ul... [...]


Traume ireparabile Organizator: Mercury360 Communication
Traume ireparabile

Când ești la volan găsești multe motive să te grăbești un pic sau să te lași distras numai o clipă. De fiecare dată crezi că ai totul sub control și nu ți se poate întâmpla nimic. Din păcate așa a gândit fiecare dintre sutele de șoferi care au lovit pieteni în 2018 în România... [...]


Prevenția e Putere Organizator: Graffiti PR
Prevenția e Putere

După mai mulți ani în care, prin inițiativa Oferă Putere, Pantene și Fundația Renașterea le-au oferit o mână de ajutor, prin donații de peruci din păr natural, am realizat că putem să ne implicăm și dintr-o altă perspectivă. Prevenția e Putere este o campanie care nu doar... [...]


Selfie Organizator: Mercury360 Communication
Selfie

În căutarea fotografiilor perfecte, decesele cauzate de locurile periculoase unde sunt făcute selfie-urile devin din ce în ce mai frecvente. În spatele unei vieți pierdute se ascund alți mii de adolescenți care sfidează moartea în vederea obținerii unui selfie spectaculos. Această... [...]


Don't Take Them for Granted Organizator: Fundația EIDOS
Don't Take Them for Granted

Campania de comunicare “Don’t Take Them for Granted” a fost reprezentată de o instalație publică de mari dimensiuni ce a fost deschisă publicului în perioada 9 - 23 octombrie 2020, în Piața George Enescu din București. De asemenea, campania a fost implementată și în mediul online... [...]


Eroi Nestiuti Organizator: Fundatia World Vision Romania
Eroi Nestiuti

#EroiNeştiuţi este campania care marchează 30 de ani de prezenţă World Vision în România. Momentul lansării a coincis cu izbuncnirea pandemiei COVID-19, iar campania i-a scos la lumină pe acei eroi neștiuți care fac lumea copiilor mai bună, atât în pandemie, cât şi înaintea ei.... [...]


Ținem familiile împreună Organizator: Fundatia pentru Copii Ronald McDonald Romania
Ținem familiile împreună

Ținem familiile împreună este o campanie despre reziliență, solidaritate și despre toate familiile care au nevoie de cazare gratuită și de suport în perioada în care copiii lor se află sub tratament medical la spital. Într-un an în care fondurile Fundației au fost diminuate și o parte... [...]


Campanie de diseminare LEAP - Studiu interdisciplinar privind evaluarea nevoilor și oportunităților tinerilor din Cluj-Napoca Organizator: Grupul PONT
Campanie de diseminare LEAP - Studiu interdisciplinar privind evaluarea nevoilor și oportunităților tinerilor din Cluj-Napoca

Campania de diseminare s-a derulat ca urmare a Studiului interdisciplinar privind evaluarea nevoilor și oportunităților tinerilor din Cluj-Napoca (LEAP), care s-a născut din nevoia documentării situației actuale a tinerilor din Zona Metropolitană Cluj din perspectiva nevoilor și... [...]


BEARFLIX Organizator: ASOCIAŢIA WWF ROMÂNIA
BEARFLIX

WWF-România susține Bear Again - singurul centru de reabilitare a puilor orfani de urs din Europa – din 2016 prin campanii și redirecționare de bugete. În fiecare an, campania de comunicare se clădește în jurul noilor pui ajunși la orfelinat a căror îngrijire (medicală, hrană,... [...]


#PoartaMasca Organizator: GroupM
#PoartaMasca

Am creat o campanie de comunicare care a salvat vieti de la COVID-19 promovand purtatul mastii inaintea Statului si OMS. Cu zero budget. Mesajul campaniei a fost: ‘Eu te protejez pe tine. Tu ma protejezi pe mine.’ Campania a inceput cu trei saptamani inainte ca Statul Roman sa promoveze... [...]


Vot, nu Troc Organizator: Kubis Romania
Vot, nu Troc

Funky Citizens este un ONG cu o misiune complexă care își propune să trezească societatea civilă din apatie și să motiveze cetățenii să participe la viață “cetății”. Una dintre formele cele mai importante, dar în același timp simple de participare civică este aceea de a fi... [...]


Maratonul NePădurilor Organizator: Kubis Romania
Maratonul NePădurilor

Acest caz descrie modul în care WWF a creat o campanie cu zero buget pentru problema exploatării forestiere ilegale în România. Ne-am propus să reconcentrăm atenția mass-mediei asupra realităților necenzurate ale exploatării forestiere ilicite și să creeam presiune publică care să... [...]


SCUT PENTRU SPITALE Organizator: ThePublicAdvisors
SCUT PENTRU SPITALE

Odată cu declanșarea pandemiei de Covid-19, sistemul medical din România a fost paralizat și știam că spitalele nu vor avea capacitatea de a trata un număr atât de mare de bolnavi. În acest context, alături de Melania Medeleanu, co-fondatoare a Asociației Zi de Bine, am schimbat conceptul... [...]


Catalogul de furturi Organizator: Mercury360 Communication
Catalogul de furturi

Furtul prin efracție afectează oamenii în locul unde ei se simt cel mai în siguranță - acasă (singurul loc sigur în timpul pandemiei). În plus, pe lângă pierderile financiare pe care aceștia le suferă, cea mai mare problemă este impactul psihologic pe care un astfel de eveniment îl... [...]


ANAIS - Izoleaza Violenta Organizator: Cheil Centrade
ANAIS - Izoleaza Violenta

Carantina declanșată de pandemia de Covid-19 a crescut incidența cazurilor de violență domestică, prin izolarea victimelor cu agresorii pentru un timp îndelungat. La începutul anului 2020 întreaga planetă era interesată de un singur lucru: virusul SARS-CoV2, de la origini, creșterea... [...]


#stămacasă cu eroii din povești Organizator: Brigada de Comunicare Nonprofit
#stămacasă cu eroii din povești

În martie 2020, simultan cu starea de urgență declarată de autorități, în România s-a coagulat peste noapte și, probabil în premieră, un grup de 270 de voluntari specializați în domeniul comunicării: Brigada de Comunicare Nonprofit. Spre deosebire de autorități, acest grup informal... [...]


Inițiativa Nestlé for a Waste Free World Organizator: Nestle România
Inițiativa Nestlé for a Waste Free World

Schimbarile climatice reprezinta un punct de presiune major pentru oamenii din toate colturile planetei, si sunt determinate de tot ceea ce facem – de modul in care actionam, de ceea ce mancam, de mijloacele de deplasare pe care le alegem, de ceea ce cumparam. Gestionarea neadecvata a deseurilor,... [...]


Impreuna nu lasam niciun elev in urma Organizator: Fundatia Vodafone
Impreuna nu lasam niciun elev in urma

- În contextul pandemiei școala nu avea să reînceapă în toamnă pentru fiecare elev, mai ales pentru cei din mediul rural. - Pornind de la realitatea dramatica: 1 din 3 copii nu are acces la scoala online, Vodafone Romania impreuna cu Fundatia Vodafone Romania si-a propus sa democratizeze... [...]


Facem loc și pentru ei Organizator: Fundatia HOSPICE Casa Sperantei
Facem loc și pentru ei

Bolnavii de cancer au primit două lovituri în pandemie: o dată din cauza COVID, apoi pentru că au avut cu greu acces la îngrijirea de care au urgent nevoie. Noul coronavirus ne-a schimbat tuturor viețile și a afectat întreaga societate, însă în același timp a schimbat radical... [...]


Impreuna implinim mii de vise! Organizator: Fundatia Inovatii Sociale Regina Maria
Impreuna implinim mii de vise!

Context si obiective Ceetrus Romania, dezvoltator imobiliar care se ocupa de cea mai mare retea de centre comerciale din Romania (23 de locatii), a pornit in septembrie 2020 o campanie de sustinere a Fundatiei Inovatii Sociale Regina Maria. Aceasta campanie a avut drept obiectiv promovarea si... [...]


#ziuatarescriepovestea Organizator: Asociatia Envision
#ziuatarescriepovestea

Într-un an dificil, singura șansă de a trece cu bine peste criză a fost să ne unim și să ajutăm societatea să lupte împotriva COVID. A fost important să nu uităm nici de celelalte cauze care, inevitabil, au căzut într-un con de umbră, deși unele dintre problemele sociale adresate... [...]


Sanatatea inseamna frumusete. Primeste-o si da-o mai departe Organizator: Fundatia Inovatii Sociale Regina Maria
Sanatatea inseamna frumusete. Primeste-o si da-o mai departe

Am identificat dificultatea femeilor cu venituri mici si foarte mici sa acceseze servicii medicale chiar si la preturi subventionate in cadrul Clinicii Sala Palatului, in special servicii de preventie medicala. OBIECTIVUL PROIECTULUI: Susținerea accesului la sănătate al femeilor cu venituri mici... [...]


(R)evoluția tablourilor. Actorii TNB spun poveștile lucrărilor împușcate în decembrie 1989” Organizator: Teatrul National Bucuresti
(R)evoluția tablourilor. Actorii TNB spun poveștile lucrărilor împușcate în decembrie 1989”

„Proiectul (R)evoluția tablourilor. Actorii TNB spun poveștile lucrărilor împușcate în decembrie 1989” prezintă cazul unor picturi salvate și repuse în circuitul expozițional. La 30 de ani de la Revoluția care a înlăturat regimul lui Nicolae Ceaușescu, în cadrul acestui proiect... [...]


Campania de conștientizare ”Vizibilitate pentru nevoile mamelor” Organizator: Asociatia La Primul Bebe
Campania de conștientizare ”Vizibilitate pentru nevoile mamelor”

Vorbele, atitudinile, tăcerile și judecățile celor din imediata apropiere mamelor dauneaza cel mai mult psihicului acestora si indirect starii de bine a copiilor lor. Imediata apropiere inseamna parteneri, bunici, prieteni, colegi, șefi și medici. Atunci când apare bebelușul, mama intră... [...]


Cancerul nu stă la distanță Organizator: Fundatia HOSPICE Casa Sperantei
Cancerul nu stă la distanță

La debutul pandemiei, am înțeles că sistemul de sănătate publică a fost nevoit să ia toate măsurile necesare pentru a se pregăti să facă față epidemiei de COVID-19, dar și pentru a nu expune bolnavii de cancer la riscul de infecție cu coronavirus, prin prezenţa lor în spitalele... [...]


Fragile - The Series Organizator: Asociatia STORYSCAPES
Fragile - The Series

10 femei isi pun sufletele pe tava si isi arata vulnerabilitatile, abuzurile si suferintele prin care au trecut, insa acest gest al marturisirii le da putere si le aduce vindecare nu doar lor, ci si celor care le asculta povestile. Aceste femei nu se reflecta doar in cea care le asculta si le spune... [...]


Avem o dragoste de dat Organizator: Fundatia Regală Margareta a Romaniei
Avem o dragoste de dat

Instaurarea stării de urgență și impunerea izolării sociale au adus, în martie 2020, noi provocări pentru vârstnici. În România, peste 1 milion de seniori aveau să înfrunte singuri această criză.Pentru ei, izolarea socială însemna lipsa accesului la servicii și produse... [...]


Prețul Binelui Organizator: Fundația Hope and Homes for Children România
Prețul Binelui

Sărăcia extremă separă copiii de părinți, treptat, până îi separă de tot. Trimite HOPE prin SMS la 8844 și ajută-i să rămână împreună! este mesajul campaniei Prețul Binelui, pe care am lansat-o în luna octombrie, 2020. Pentru că separarea copiilor de părinți nu ar trebui... [...]


20 de minute pentru viața TA! Campanie de prevenție a cancerului la sân Organizator: Asociația pentru Valori în Educație
20 de minute pentru viața TA! Campanie de prevenție a cancerului la sân

În România, cancerul la sân este cel mai diagnosticat tip de cancer potrivit ultimelor date disponibile pe www.insp.gov.ro. Astfel, la nivel național, cancerul de sân ocupa în 2018 prima poziție, cu o pondere a cazurilor noi de 25,1% (9 629 cazuri noi). În ce privește numărul de decese... [...]


Lupta împotriva violenței domestice nu este o misiune a femeilor Organizator: Asociatia Necuvinte
Lupta împotriva violenței domestice nu este o misiune a femeilor

Cu ocazia Zilei Internaționale pentru Eliminarea Violenței Asupra Femeilor, la debutul celor #16ziledeactivism am lansat o campanie adresată bărbaților cu comportamente agresive. Fenomenul violenței de gen este un fenomen cauză-efect, iar cauza, în procent de 89% din cazuri pornește de la... [...]




Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes